Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 13 mesajdan 1 ile 13 arası

Konu: Ankaradan arena sportlar ?

  1. #1
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    Ankaradan arena sportlar ?



    Kac cm canak anten almlyim ankara icin astra 19 var sadece 90 cm yardmci olnlra smdiden tskr ederim

  2. #2
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    Ozr dlrm ynls yere attm ama digi sportu izlmk icn ankaradan thor izlyn vrmi kc cm canak lazim

  3. #3
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    07-02-2006
    Mekan
    67 Zonguldak
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3,865
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    184506

    digisport ankara için 48 dbw yani 65-75 cm e tekabil ediyor 90 lık anten sizin için yeterli olacaktır...

  4. #4
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    Tskr ederm abi yardmlrn icin 120 cm alsam merkez 19 13 thor 16 23.5 olurmu ? 8 li dayzek alsam vu+zero alcm iyide bi ccam ?

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    07-02-2006
    Mekan
    67 Zonguldak
    Yaş
    37
    Mesajlar
    3,865
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    184506

    120likle alırsınız tabiiki

  6. #6
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    O zaman futbola doyariz :) abi thorda kac tane digi sport var hepsi aciliyomu slovak mesela hungary ve romnya aciliyo bldgm kdryla

  7. #7
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    24-02-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,116
    Üye No
    4155

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi Serhat1312 Mesajı Göster
    O zaman futbola doyariz :) abi thorda kac tane digi sport var hepsi aciliyomu slovak mesela hungary ve romnya aciliyo bldgm kdryla
    Selam,

    Digi Sport Hu ve Ro'lar açık.







    İyi akşamlar.

  8. #8
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    Tskr edrm

  9. #9
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-06-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    66
    Mesajlar
    2,919
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    16540

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi Serhat1312 Mesajı Göster
    Tskr ederm abi yardmlrn icin 120 cm alsam merkez 19 13 thor 16 23.5 olurmu ? 8 li dayzek alsam vu+zero alcm iyide bi ccam ?
    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi 67sefa Mesajı Göster
    120likle alırsınız tabiiki
    Özelden de sormuştunuz cevap vermiştim.
    120 lik antenle Ankara'dan 08.W Thor ve 19E+23.5E yi birlikte alamazsınız.
    Sadece çok kuvvetli TP ler kısmen gelir.

    120 lik antenle yapabileceğiniz kombinler.
    1- 0.8E merkez soluna 4W Amos, sağına 4.9E+9E+13E
    2- 19.2E merkez soluna 16E+13+9E sağına 23.5E+(kısmen 26E)
    3- 42E merkez soluna 45E+46E sağına 39E+36E(circular)

    Bunun dışındakiler tatsız olur. Hele ki Futbol tutkunlarını vazgeçilmesi DIGISportların 0.8W deki 11823 H 30000, 12527 H 27500 ve 12643 V 27500 çok nazlıdır.
    En ufak bir kaymayı affetmez bu TP ler.:)

  10. #10
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-07-2015
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    255
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    615134

    Saol abi 2 daha mantikli bence

  11. #11
    Member
    Giriş Tarihi
    27-08-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    61
    Mesajlar
    80
    Üye No
    567527

    beyler,ankaradan çanak 120 cm offset.19.2E merkez solunda 13E+(7E+4.9E) var bir türlü bu thor uydusunu bulamadım. Yardımlarınız lütfen.

    ---------- Mesaj saat 25-05-2017 09:28 tarihinde birleştirilmiştir ----------

    gerek kalmadı. Uyduyu buldum. Bazı paketler %66 bazıları %57 geldi.machine 3d şifreler açılmıyor.

  12. #12
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    12-11-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    61
    Mesajlar
    3,290
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    151641

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ati01 Mesajı Göster
    beyler,ankaradan çanak 120 cm offset.19.2E merkez solunda 13E+(7E+4.9E) var bir türlü bu thor uydusunu bulamadım. Yardımlarınız lütfen.

    ---------- Mesaj saat 25-05-2017 09:28 tarihinde birleştirilmiştir ----------

    gerek kalmadı. Uyduyu buldum. Bazı paketler %66 bazıları %57 geldi.machine 3d şifreler açılmıyor.

    Ati01 kardeş merhaba,cihaz üzerinden internet destekten güncel softcam *** güncelle yapın,çoğunun açılması lazım,bende machına 3d ile şu an 42 e deki fox grup kanalları bile açık.Kolay gelsin.
    Düzenleyen yildirim939 : 25-05-2017 at 15:24

  13. #13
    Member
    Giriş Tarihi
    27-08-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    61
    Mesajlar
    80
    Üye No
    567527

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi yildirim939 Mesajı Göster
    Ati01 kardeş merhaba,cihaz üzerinden internet destekten güncel softcam *** güncelle yapın,çoğunun açılması lazım,bende machına 3d ile şu an 42 e deki fox grup kanalları bile açık.Kolay gelsin.
    merhaba yildirim939 ; cevabınız için teşekkür ederim.sizin dediğinizi bu sabah yapmıştım.akşam tekrar deneyeceğim.sizede kolay gelsin.

  14. Merih Banner Alt

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı