-
Average Member
vu duo2 d smart sorunu
İki aydır kullanmadığım dsmart üyeliğimi bugün yeniden açtım ancak modülü cihaza taktığımda önce üyeliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır yazdı müşteri hizmetleri ile görüşüp onların dediklerini yaptım şimdi bu kart bu modüle ait değildir hatası alıyorum. Müşteri hizmetleri ile görüştüm ama sorunu çözemediler bu sorunu nasıl çözebileceğim bilmiyorum acil yardımlarınıza ihtiyacım var. Modül şahsıma ait olduğu için değiştirmeyi kabul etmiyorlar yerine hd cihaz verelim diyorlar onuda ben istemiyorum. Ayrıca modülüm iki ay önce vuduo2 de çalışıyordu.
-
Advanced Member
sorun cihazla ilgili olmadığı için sorununuzu çözmek için modülünüzü alıp en yakın d-smart yetkili bayisine gidip orada çözümlemeniz olacaktır.Bende de aynı sorun olmuştu bu şekilde sorunum haledildi.
-
Member
aynen bende de oyle oldu.bazen acmiyo makinayi tekrar baslattigim zaman sorun gidiyor...
-
Average Member
Aboneliğimi iptal edin deyince siz hd cihaz verelim aynı gün hd cihaz ile d fix değişimi yapalım dediler bende kabul ettim bakalım yarın modül değişince sorun çözülecek mi
-
Gönderme Kuralları
- Yeni konu açamazsınız
- Konuda cevap yazamazsınız
- Eklenti yapamazsınız
- Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
-
- BB Kodları Açık
- Smiley'ler Açık
- Resim Kodları Açık
- Video Kodları Açık
- HTML Kodları Kapalı
Forum Kuralları