Uydumarket Banner  

51 sayfadan, 1. sayfa 1234567891011 ... SonSon
Gösterilen Mesajlar: 1002 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: D-Smart Üyelerine Sunulan Teklifler-7

  1. #1
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-12-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,222
    Üye No
    302664

    D-Smart Üyelerine Sunulan Teklifler-7



    Buradan devam edebiliriz arkadaşlar..

    Önceki konu:
    Düzenleyen talatger : 30-09-2015 at 08:29

  2. #2
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    28-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    931
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    441856

    Bana 20 TL aile paketi dediler. Maxi daha pahalı... Iptal edin dedim. Neden dediler, bende spor yok dedim. Polonya ligi bizde dedi guldum :)

    Iptal edin dedim...

  3. #3
    Member
    Giriş Tarihi
    23-09-2009
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    49
    Mesajlar
    110
    Üye No
    507419

    Biten modüllü üyeliğim için Dün akşam 3. Defa aradılar. 12 ay taahhüde aile paketi + full paket hediye 15₺ fiyat verdiler. 39₺ başladık 15 ₺ e kadar indiler. Bende 10₺ teklif ettim :) bakalım tekrar ne zaman arayacaklar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    29-12-2007
    Mekan
    03 Afyonkarahisar
    Mesajlar
    6,857
    Üye No
    408841

    Iptal birimi aradı dün
    2007 yılından beri uyemizsiniz iptal etmeyin dedi. Ben iptal etme sebebim futbol maçları yok ayrıca mülkiyeti benim olan cihaz arızalı dedim . Cihazınızi PVR bi cihazla mülkiyeti dsmart olacak sekilde herhangi bir ücret talep etmeksizin değiştirelim ful pakete aylık 25tl olsun dedi. Mülkiyeti benim olsun aylık 13tl ye anlasalim dedim
    Kabul etmediler . Dsmart la 8 senelik olan üyelik soner erdi tamamen

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-07-2007
    Mekan
    26 Eskişehir
    Mesajlar
    2,116
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    367010

    Arkadaşlar modüllü üyeliğimin süresi yaklaşık 1 hafta önce bitti. Bir kaç kere ben müşteri hizmetleri ile görüştüm, bir kere de genel müdürlükten arandım. Mevcut paketim Sinema Dizi Spor paketiydi.

    Sinema Dizi Spor paketi için kredi kartı ile yıllık ödemeli 440 TL, 12 ay taahhütlü aylık ödemeli 37 TL ve Sinema Dizi paketi için ise kredi kartı ile yıllık ödemeli 527 TL, 12 ay taahhütlü aylık ödemeli 22 TL fiyat verildi. Yenileme yapmayı düşünüyorum çünkü takip ettiğim bazı yayınlar var. Siz bana ne önerirsiniz, nasıl bir yol izleyeyim? Fiyatları biraz daha düşürtmek istiyorum ama başarılı olamadım. Genel merkezden arayan kişi enflasyon var dolar da yükseldi yıllık ödemeli fiyatlar bu yüzden yüksek dedi.

    Yorum ve önerilerinizi bekliyorum..

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-12-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,222
    Üye No
    302664

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ybilgin Mesajı Göster
    Arkadaşlar modüllü üyeliğimin süresi yaklaşık 1 hafta önce bitti. Bir kaç kere ben müşteri hizmetleri ile görüştüm, bir kere de genel müdürlükten arandım. Mevcut paketim Sinema Dizi Spor paketiydi.

    Sinema Dizi Spor paketi için kredi kartı ile yıllık ödemeli 440 TL, 12 ay taahhütlü aylık ödemeli 37 TL ve Sinema Dizi paketi için ise kredi kartı ile yıllık ödemeli 527 TL, 12 ay taahhütlü aylık ödemeli 22 TL fiyat verildi. Yenileme yapmayı düşünüyorum çünkü takip ettiğim bazı yayınlar var. Siz bana ne önerirsiniz, nasıl bir yol izleyeyim? Fiyatları biraz daha düşürtmek istiyorum ama başarılı olamadım. Genel merkezden arayan kişi enflasyon var dolar da yükseldi yıllık ödemeli fiyatlar bu yüzden yüksek dedi.

    Yorum ve önerilerinizi bekliyorum..
    izle yazıp 2850 ye sms gönderin.Onlar sizi ararlar..

  7. #7
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-07-2007
    Mekan
    26 Eskişehir
    Mesajlar
    2,116
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    367010

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi evoksk Mesajı Göster
    izle yazıp 2850 ye sms gönderin.Onlar sizi ararlar..
    Aradıklarında aynen mevcut durumumu mu anlatayım?

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-12-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,222
    Üye No
    302664

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ybilgin Mesajı Göster
    Aradıklarında aynen mevcut durumumu mu anlatayım?
    Mevcut durumu anlatmanıza gerek yok(Yada siz bilirsiniz) onlar size iyi bir teklif yapacaklardır..

  9. #9
    Average Member
    Giriş Tarihi
    24-01-2007
    Mekan
    01 Adana
    Mesajlar
    318
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    311821

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi evoksk Mesajı Göster
    Mevcut durumu anlatmanıza gerek yok(Yada siz bilirsiniz) onlar size iyi bir teklif yapacaklardır..
    ben şikayet ettiğim durumu anlattım hiç sorun çıkarmadan indirim yaptılar...

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-12-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,222
    Üye No
    302664

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lewoo Mesajı Göster
    ben şikayet ettiğim durumu anlattım hiç sorun çıkarmadan indirim yaptılar...
    Tabiki öylede olur..

  11. #11
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    25-10-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,163
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    35823

    ben de mesaj gönderdikten sonra d smart müş.hizmetlerınden aradılar. ıvır zıvırdan sonra 12 ay taahhutlu tüm kanllar açık aylık 15.00 tl dediler.yani her ay fatura göndereceklermiş.ben de.... neden benden 12 ayda tahsil ediyorsunuz,taahhutsuz 5-6 taksitte hepsini alın zaten kredi kartına yapılan taksidi siz bankadan peşin tahsil ediyorsunuz dedim. bu hususu hanımefendiye anlatamadım,madem öyle her ay 15.00 tl fatura gönderın dedim.aslında bu fiyata aile paketi satıyorlarmış ama yanında diğer paketler hediye imiş.burada bir alı cengiz oyunu var ama burada yazmak istemiyorum.bu arada d smart modul de 3 .yılım..

  12. #12
    Member
    Giriş Tarihi
    27-06-2015
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    76
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    614739

    Bugün hd kutum için m.h tarafından aranarak 15 TL karşılığında 12 ay taahhütle aile paketini ve yanında 6 ay süre ile hediye mega hd paketi teklif ettiler. Kabul etmedim. Mh. sinema, spor, dizi +18 vs. bizde var en iyi hd bizde diyerek kabul etmeme nedenini sordu. Ben de daha bundan 1 ay önce 11 TL karşılığında modülüm için 24 ay taahhütle full pakete evet dediğimi ardından online işlemlere baktığımda 24 ay aile ve 6 ay hediye mega hd tanımlandığını ve tarafıma yalan söylendiğini iptal ettirebilmek için iki hafta uğraştığımı belirterek böyle soyguncu bir platformla kolay kolay bir daha işim olamayacağını söyleyerek telefonu kapattım.

  13. #13
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-07-2007
    Mekan
    26 Eskişehir
    Mesajlar
    2,116
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    367010

    Sabah aramışlardı görüşememiştik ama akşam üzeri tekrar arandım. Sinema Dizi Spor HD 12 ay taahhütle ayda 19 TL'ye yayınları açtırdım. Daha uygun fiyatlar varmış 15 TL'ye felan dedim. Valla aradığım bazı müşteriler içerisinde 11 TL'ye bile veriyormuşsunuz diyen oldu dedi :)

    Aile Paketi + 6 veya 12 ay Full Paket hediyeli veriyoruz 15 TL'ye ama 24 ay taahhütlü dedi. Hediye full paket bittikten sonra aile paketini izlersiniz dedi. Ben hem aile paketi istemediğim için, hem de 12 aydan fazla taahhüt vermek istemediğim için bu şekilde kabul ettim.

    Yönlendirmeleriniz için teşekkür ederim.
    Düzenleyen ybilgin : 03-10-2015 at 17:29

  14. #14
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    15-03-2009
    Mekan
    01 Adana
    Yaş
    38
    Mesajlar
    828
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    485131

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ybilgin Mesajı Göster
    Sabah aramışlardı görüşememiştik ama akşam üzeri tekrar arandım. Sinema Dizi Spor HD 12 ay taahhütle ayda 19 TL'ye yayınları açtırdım. Daha uygun fiyatlar varmış 15 TL'ye felan dedim. Valla aradığım bazı müşteriler içerisinde 11 TL'ye bile veriyormuşsunuz diyen oldu dedi :)

    Aile Paketi + 6 veya 12 ay Full Paket hediyeli veriyoruz 15 TL'ye ama 24 ay taahhütlü dedi. Hediye full paket bittikten sonra aile paketini izlersiniz dedi. Ben hem aile paketi istemediğim için, hem de 12 aydan fazla taahhüt vermek istemediğim için bu şekilde kabul ettim.

    Yönlendirmeleriniz için teşekkür ederim.
    sen kutulu üyeliğin yoksa modüllümü
    kardeş ben dsmart hd plus mega paket 25 tl ödüyom önümüzdeki ay 12 tay taahhüt dolyor beni aramadılar acaba nasıl blörf yapim 15 tlye izliyenler var

  15. #15
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    15-03-2009
    Mekan
    01 Adana
    Yaş
    38
    Mesajlar
    828
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    485131

    arkadaşlar ben standart dsmartı verdim dsmart hd plusa mega paket üyesiyim geçtim 2012 de 24 ay 37 tl ödedim doldu 1 yıl daha uzattım 25 tl ye acaba önümüzdeki ay 12 taahhüt dolyor acaba 15 tl ye nasıl izlerim nasıl blörf yapim acil yardım çünkü 15 tlye izliyenler var

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-07-2007
    Mekan
    26 Eskişehir
    Mesajlar
    2,116
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    367010

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi şefket Mesajı Göster
    sen kutulu üyeliğin yoksa modüllümü
    kardeş ben dsmart hd plus mega paket 25 tl ödüyom önümüzdeki ay 12 tay taahhüt dolyor beni aramadılar acaba nasıl blörf yapim 15 tlye izliyenler var
    Benim modüllü üyelik yukarıda arkadaşların söylediği gibi IZLE yazıp 2850ye gönderdim arayan birim müşteri hizmetlerine göre en uygun fiyatı verdi zaten. Beni de hiç aramadılar. Mesajdan sonra arandım sadece.


    Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

  17. #17
    Average Member
    Giriş Tarihi
    30-05-2008
    Mekan
    10 Balıkesir
    Yaş
    40
    Mesajlar
    334
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    435217

    az önce ful paketi aylık 15tl kabul ettim modüllü üyeyim

  18. #18
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    19-12-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    588
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    53584

    27 Eylül 2015 tarihinde d-smart müşteri hizmetleri tarafından arandım ve bana aylık 15 TL teklif ettiler.(aile paketi,yanında 12 ay mega paket hediye) Tüm kanalların açık olacağını belirttiler.03 Ekim günü denemek maksadıyla gece yarısı "Gece Kuşağı" kanallarını izlemek istedim. Ancak "OSD04 - Bu kanalı izlemek için müşteri hizmetlerini arayınız" hata kodu ile karşılaştım. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayarak durumu ilettim. Sözde güncelleme yaptıklarını ve cihazımı kapatıp tekrar açmamı istediler. İlgili kanallar açılmayınca, modülü yuvasından çıkartarak yeniden yerine takmamı, içindeki kartı çıkartıp çipi silmemi istediler. Her ne yaptıysam da sonuç alınamadı.Ertesi gün gündüz vakti yeniden aradım ve durumu yeniden izah ettim. Yapılan işlem aynısıydı. (sadece gündüz vakti olmasından dolayı bu durumun normal olduğu belirtildi ve gece tekrar aramam söylendi) Gece yeniden aradım ve durumu 3.kez anlatmak zorunda kaldım. Yapılan işlem aynı,netice mafiş. Müşteri hizmetleri arıza kaydı açabileceğini belirtti. (hizmet karşılığında 30-40 TL alınıyor) Bunun üzerine bende "Diğer tüm kanalarda herhangi bir sorun, sadece "Gece kuşağı" kanalları açılmıyor;modülde bir sorun olsaydı diğer kanallarında açılmaması gerekmez miydi? Bu durum karşısında teknik servis ne yapabilir ki?" şeklinde sorular yönelttim. İlgi şahıs bir süreliğine donup kaldı ve cevap veremedi. "Adıma tanımlanmış olan pakette "Gece Kuşağı" kanallarının açık olup olamadığını kontrol eder misiniz? diye sorduğunda, tüm kanalların açık olduğu belirtildi. Böyle bir durum ile karşılaşan başka arkadaşlar var mı?

  19. #19
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-06-2013
    Mekan
    16 Bursa
    Yaş
    46
    Mesajlar
    4,567
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    594793

    17 tl full izliyorum

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    25-10-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    4,163
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    35823

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi neco1959 Mesajı Göster
    27 Eylül 2015 tarihinde d-smart müşteri hizmetleri tarafından arandım ve bana aylık 15 TL teklif ettiler.(aile paketi,yanında 12 ay mega paket hediye) Tüm kanalların açık olacağını belirttiler.03 Ekim günü denemek maksadıyla gece yarısı "Gece Kuşağı" kanallarını izlemek istedim. Ancak "OSD04 - Bu kanalı izlemek için müşteri hizmetlerini arayınız" hata kodu ile karşılaştım. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayarak durumu ilettim. Sözde güncelleme yaptıklarını ve cihazımı kapatıp tekrar açmamı istediler. İlgili kanallar açılmayınca, modülü yuvasından çıkartarak yeniden yerine takmamı, içindeki kartı çıkartıp çipi silmemi istediler. Her ne yaptıysam da sonuç alınamadı.Ertesi gün gündüz vakti yeniden aradım ve durumu yeniden izah ettim. Yapılan işlem aynısıydı. (sadece gündüz vakti olmasından dolayı bu durumun normal olduğu belirtildi ve gece tekrar aramam söylendi) Gece yeniden aradım ve durumu 3.kez anlatmak zorunda kaldım. Yapılan işlem aynı,netice mafiş. Müşteri hizmetleri arıza kaydı açabileceğini belirtti. (hizmet karşılığında 30-40 TL alınıyor) Bunun üzerine bende "Diğer tüm kanalarda herhangi bir sorun, sadece "Gece kuşağı" kanalları açılmıyor;modülde bir sorun olsaydı diğer kanallarında açılmaması gerekmez miydi? Bu durum karşısında teknik servis ne yapabilir ki?" şeklinde sorular yönelttim. İlgi şahıs bir süreliğine donup kaldı ve cevap veremedi. "Adıma tanımlanmış olan pakette "Gece Kuşağı" kanallarının açık olup olamadığını kontrol eder misiniz? diye sorduğunda, tüm kanalların açık olduğu belirtildi. Böyle bir durum ile karşılaşan başka arkadaşlar var mı?
    sayın dostum bende bu durumla ilgili d smart ı 2-3 defa aradım.sorunçözulmedi.kendim d smart online işlemlere girdim tv pın yenilemebölumune yeni sifre yazdım anında açılmayan tum kanllar açıldı.

  21. Merih Banner Alt
51 sayfadan, 1. sayfa 1234567891011 ... SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı