Uydumarket Banner  

2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon
Gösterilen Mesajlar: 28 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: Digitürk'ün Rezil Müşteri Hizmetleri. Buyrun bakın.

  1. #1
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    16-01-2006
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,179
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    176321

    Digitürk'ün Rezil Müşteri Hizmetleri. Buyrun bakın.



    Digitürk müşteri temsilcisine TRT Spor Kanalının HD yayını neden gelmediğini sordum ve aldığım cevap :)



  2. #2
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2010
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5,241
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    536573

    Bu Müşteri Hizmetlerinde çalışan insanlara bu kadar yüklenmenin bir gereği yok. O adamlarda ekmeğinin peşindeler, bir eleştiri de bulunacaksanız, yetkili birisiyle görüşmek istiyorum deyin ve o kişiye isyan edin.

  3. #3
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-11-2009
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    5,231
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    512673

    Bu müşteri hizmetleri emir kulu.Bunlara değilde bunların arkasına saklanan asıl yetkililer var onlara laf ediceksiniz.Ve müşteri hizmetlerinden arayıp genel merkezden bir yönetici ile görüşülse daha faydalı olur.

  4. #4
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    16-01-2006
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,179
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    176321

    Servis geldi LNB dedğişimi yapılacakmış dedi Yeni LNB takıp Kolay kurulum yaptılar Kullandığım LNB bende kaldı. Netten 30-40TL'ye satıp bir aylık faturamı karşılasın bari. Onlar bilgisizse bu şekilde kullanmak benimde hakkım.

  5. #5
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    06-03-2013
    Mekan
    61 Trabzon
    Yaş
    36
    Mesajlar
    744
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    591362

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi xxpp Mesajı Göster
    Bu müşteri hizmetleri emir kulu.Bunlara değilde bunların arkasına saklanan asıl yetkililer var onlara laf ediceksiniz.Ve müşteri hizmetlerinden arayıp genel merkezden bir yönetici ile görüşülse daha faydalı olur.
    Emir kulu da işini doğru yapmak diye bir şey var, Digiturk'ün müşteri hizmeti görevlisi olarak çalışıp nasıl olur da hangi kanal var platformda diye bilmez? Emir kulu, çalışıyor vs. tamam, bir anlık boşluğuna da gelebilir insanın ama arkadaş ısrarla sormuş ve hatta yazmış, hala bu şekilde bir cevap, bunun emir kulluğu ya da çalışmayla alakası yok, yaptığınız bir iş var ise onu da düzgün yapmak gereklidir. Bu bir rezill****r bence de!

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    28-03-2008
    Mekan
    01 Adana
    Mesajlar
    1,485
    Üye No
    426890

    kim bilir kimin torpillisi

  7. #7
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    05-05-2015
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    38
    Mesajlar
    158
    Üye No
    614055

    İşini sevmiyorsan ayrılacaksın kardeşim senin işini yapmak istiyen bir sürü kişi var.

  8. #8
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2010
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5,241
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    536573

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi Vdsl2 Mesajı Göster
    İşini sevmiyorsan ayrılacaksın kardeşim senin işini yapmak istiyen bir sürü kişi var.
    İşini sevmemekle, konunun alakası nedir? Belli ki Müşteri Hizmetleri bir hata yapmış. Siz hiç mi çalıştığınız işyerinizde hata yapmıyorsunuz?

    Bu konularda yapılacak en iyi yöntem, yetkili birisi ile konuşup, sorunu çözmek.

  9. #9
    Average Member
    Giriş Tarihi
    27-04-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    382
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    560664

    kişisel hata yapılmış insani bir durum

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    28-07-2009
    Mekan
    09 Aydın
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2,038
    Üye No
    500850

    Arkadaşlar tamam emir kulu, çalışan felan diyorsunuz da az da olsa uydu işleri ile temel bilgileri bilmeli. Bu kadar cahillikle bu iş yapılamaz. Sonra biz gibi üyeler çığrından çıkar.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  11. #11
    Average Member
    Giriş Tarihi
    15-02-2011
    Mekan
    31 Hatay
    Yaş
    43
    Mesajlar
    327
    Üye No
    555415

    bu ne arkadaş ya herkes kendi sorunu yüzünden konu açıyor!Temalara göre ayırıp oraya yazın bana ne digitürk müşteri hizmetlerin deki kişinin neyi bilip bilmediğinden!Onlar emir kulu ve sadece yönlendiriyorlar şikayetleri!O zaman bende kişisel sorunumu altech cihaz bölümüne değilde buraya yeni konu açayım belki bilen çıkar ve cevaplar.Biraz forum kurallarına uyalım emeğe saygı gösterelim lütfen.

  12. #12
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    26-08-2014
    Mekan
    09 Aydın
    Mesajlar
    1,957
    Üye No
    607202

    Bu durumdan anlaşılıyor ki müşteri hizmetleri kapsamlı bir bilgiye hakim değildir bu acı bir gerçek tabi şuda var her zaman da onlara yüklenmemek lazım asıl sorun şudur bu umursamazlığı sağlayan kişilerin vurdumduymazlığı ve yeterli ciddiyeti sağlamamaları

  13. #13
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    03-01-2007
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    3,016
    Üye No
    303848

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi Bilica Mesajı Göster
    İşini sevmemekle, konunun alakası nedir? Belli ki Müşteri Hizmetleri bir hata yapmış. Siz hiç mi çalıştığınız işyerinizde hata yapmıyorsunuz?

    Bu konularda yapılacak en iyi yöntem, yetkili birisi ile konuşup, sorunu çözmek.

    Siz Almanyadaki Sky musteri hizmetlerini bir arayin.. Bayanlar bile full bilgili, bizimkiler is olsun o kadar mantigi var...
    Sen ordan ekmek kazaniyorsan isini duzgun yapacaksin...

  14. #14
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-03-2008
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10,492
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    423002

    O emir kulu bu allah kulu o ekmeğinin peşinde peki biz başka sektörde çalışanlar neyin peşindeyiz? Ya insan hiçbirsey bilmiyorsa kendi kendini az da olsa eğitir birşeyler öğrenmeye calışır.telefonda dut yemiş bülbül gibi apışıp kalan temsilciler var.yapamıyorsanda bırak işi ehli yapsın.birde şu fazla yüklenmeyin olayı nedir ya? Biz sanki onları muhabet için aryıoruz.bilgi vermek onların işi.her turludonanım onların elinin altında

  15. #15
    Adviser
    Giriş Tarihi
    09-12-2014
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    4,030
    Üye No
    611179

    Bırakın be insan yaptıgı işi biraz önemser çalıştıgın platformda ne tür kanallar var diye merak eder biraz bilgi alır ezbere iş yapılmaz Dsmart,Digitürk,Tivibu vb. hepsinin müşteri temsillicelerinin dogru düzgün bilgileri yok bunları işleri hakkında gerekli bilgi vermeyen platform yöneticilerinide kınıyorum.:smiles22:
    Düzenleyen Mete Han : 17-08-2015 at 20:12

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-11-2009
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    5,231
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    512673

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi mastdon Mesajı Göster
    O emir kulu bu allah kulu o ekmeğinin peşinde peki biz başka sektörde çalışanlar neyin peşindeyiz? Ya insan hiçbirsey bilmiyorsa kendi kendini az da olsa eğitir birşeyler öğrenmeye calışır.telefonda dut yemiş bülbül gibi apışıp kalan temsilciler var.yapamıyorsanda bırak işi ehli yapsın.birde şu fazla yüklenmeyin olayı nedir ya? Biz sanki onları muhabet için aryıoruz.bilgi vermek onların işi.her turludonanım onların elinin altında
    Ya şaşıp kalıyorum sıze adamlar bilen adamı ise almiyolarki zaten bilmeyen adami alıyorlar özelikle call center bu şekilde. Adamlar vasıfsız teknoloji konusunda bilgisiz olan adamı ise alır bizler gibi donanımlıları almaz neden olur oda bilinmez..

  17. #17
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-03-2008
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    10,492
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    423002

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi xxpp Mesajı Göster
    Ya şaşıp kalıyorum sıze adamlar bilen adamı ise almiyolarki zaten bilmeyen adami alıyorlar özelikle call center bu şekilde. Adamlar vasıfsız teknoloji konusunda bilgisiz olan adamı ise alır bizler gibi donanımlıları almaz neden olur oda bilinmez..
    Valla bende sizin bu durumu savunmanıza şaşıp kalıyorum.vasıfsız eleman bile alsalar işe alınan eleman aldığı paranın hakkını verebilmek adına birşeyler öğrenir.kaldı ki digiturk gibi bir şirkete işe girmek o kadar kolay değil (yada öyle olmamalı)

  18. #18
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2010
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    5,241
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    536573

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi master58 Mesajı Göster
    Siz Almanyadaki Sky musteri hizmetlerini bir arayin.. Bayanlar bile full bilgili, bizimkiler is olsun o kadar mantigi var...
    Sen ordan ekmek kazaniyorsan isini duzgun yapacaksin...
    Türkiye'de Müşteri Hizmetlerindeki sıkıntı sadece Digiturk'te yok, bütün firmalar da var.

    Ben sıkıntı yaşadığımda, yetkili birisiyle görüşmek istiyorum diyorum ve sorunumu öyle çözüyorum.

  19. #19
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    24-02-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    3,692
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    4204

    Emir kulluğu ile alakalı değil bu durum...işini sahiplenip kendini geliştirmeyle alakalı...nasıl olsa bir denetleme mekanizması yok diye kendini salıyor insanımız...avrupada bir platformda müşteriye böyle cevap versin,lnb falan değişimi yapılsın,kurumu zarara uğratıyor diye maaşından keserler..

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-06-2009
    Mekan
    27 Gaziantep
    Mesajlar
    27,827
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    496912

    Sanırım eğitim seminerleri yetersiz ya da yok gibi bir şey. Ayrıca HD yayının LNBile ilgisi var mı?

  21. Merih Banner Alt
2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı