Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 3 mesajdan 1 ile 3 arası

Konu: Dsmart Şikayet Çözümü

  1. #1
    Average Member
    Giriş Tarihi
    29-08-2007
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    405
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    377200

    Dsmart Şikayet Çözümü



    Yaklaşık 2 yıldır D-Smart abonesiyim. Bu yıl için anlaşmamda Mega Pakete geçtim. Geçişimle beraber ekstra gelen mega paket kanallarından bazılarını izleyemiyordum. Daha sonra MH ile görüşmemde herhangi bir sonuç alamadım. Sinyal yenileme vs.klasik işlemleri yaptı ama çözememişti ilgili arkadaş. Versiyon yenilemesi gibi bir şeyden bahsetti ve teknik servise gitmemiş belirttiler. İşimden dolayı bir türlü konu hakkında servise gidemedim. Servisimde zaten bana uzak bir yer ve açıkçası oraya gidecek kadar vaktim olamıyordu maalesef. Daha sonra şikayetvar sitesine sorunumu yazdım ve hiç beklemediğim bir ilgi ile hemen arandım. Ardından akşam 9'da evde olacağımı söyledim. Akşam eve geldiğimde telefondaki yetkili saniyeler içerisinde olması gereken kanallarıda açmış oldu. Eğer herhangi bir sorununuz varsa ve çözüm alamadıysanız bu plaformu kullanmakta yarar var diye düşünüyorum.

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-06-2009
    Mekan
    27 Gaziantep
    Mesajlar
    25,958
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    496912

    Oldukça ilginç, uğraşmak istemiyorlar demek ki zorlama olmayınca.

  3. #3
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    05-05-2015
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    158
    Üye No
    614055

    D-Smart hiçbir sorunu çözemez.


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı