Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 10 mesajdan 1 ile 10 arası

Konu: Dsm 3000 cihaz gönderilmedi yardım?

  1. #1
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    12-03-2004
    Mekan
    22 Edirne
    Mesajlar
    574
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    6763

    Dsm 3000 cihaz gönderilmedi yardım?



    Akadaşlar yaklaşık 6 ay önce Dsm 3000 nit cihazımı tuş takımı değişmesi için herzaman gönderdiğim multivizyon tv dsm servise gönderdim tuş takımı içinde 50 tl para havale yaptım dsm serviste çalışan faruk kuzgun adına havaleyi yaptım sonrasında 6 ay boyunca aralıklı olarak telefon açmak zorunda kaldım bugün gönderceceğiz diye her seferinde dalga geçildi bende vazgeçtim 50tl para sizin olsun benim cihazımı tuş takımınıda değiştirmeyin cihazımı geri gönderin dedim yine bugün göndereceğiz diye dalga geçildi gönderilmedi sonunda yeni uydu bulucu almak zorunda kaldım ama onlarada onu helal etmiyorum bu konuda böyle birşey yaşayan oldumu? veya yapılacak birşey varmı teşekkürler.

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-12-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    55
    Mesajlar
    6,581
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    53134

    hayret servis konusundadamı caktılar yazıktır ya ki daha önce bende kullandım yolladım servise hic sorunsuz iki günde ücretsiz yapıp yollanmıştı faruk usta

  3. #3
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    12-03-2004
    Mekan
    22 Edirne
    Mesajlar
    574
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    6763

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi halit beydeş Mesajı Göster
    hayret servis konusundadamı caktılar yazıktır ya ki daha önce bende kullandım yolladım servise hic sorunsuz iki günde ücretsiz yapıp yollanmıştı faruk usta
    daha öncede tuş takımı değişimi olmuştu o zaman bir sorun çıkmamıştı ama şimdi resmen cihazıma el koydular hemde dalga geçerek şimdi kargoya veriyoruz yarın gönderececeğiz çarşamba günü gelir yan yattı çamura battı vs vs diyerek dalga geçtiler

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-12-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    55
    Mesajlar
    6,581
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    53134

    kargo fişin mevcutsa şikayet et en makulu dalga gecmek neymiş anlarlar

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-11-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    1,430
    Üye No
    283932

    daha önce dsm 2000 vardı bende ekranı bozuldu sitelerinden ekranı seçtim kargo ve ürün parasını havale ettim gönderdiler kargoyu açtım dsm 1000 ekranı çıktı aradım yok diyor doğru kargo yanlışlık yok diyorlar ben desem bu 1000 serisinin adamlar 2000 diyorlar tekrardan bu sefer ekranı uydu bulucu ile karşı ödemeli gönderdim değiştirdiler ama bu seferde tekrardan kargo ücretini ödedim bir dahada işim olmaz deyip değiştirme kampanyası ile satfinder aldım kafam rahatladı serviside çok iyi ilgileniyorlar

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-12-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    55
    Mesajlar
    6,581
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    53134

    ilk cıktığında almıştım ben demekki ilgi ve hürmet ondanmış tutunamayınca cihaz piyasada bunlarda baştan savma işlerle bu hale gelmişler yazık iyi bir cihazdı başarılıydı oysa

  7. #7
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    12-03-2004
    Mekan
    22 Edirne
    Mesajlar
    574
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    6763

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi halit beydeş Mesajı Göster
    kargo fişin mevcutsa şikayet et en makulu dalga gecmek neymiş anlarlar
    evet kargo fişi elimde nereye şikayet edebiliriz?

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-11-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    1,430
    Üye No
    283932

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi tarkayhan Mesajı Göster
    evet kargo fişi elimde nereye şikayet edebiliriz?
    bağlı bulunduğunuz kaymakamlık tüketici hakem heyetine şikayet ediniz

  9. #9
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    12-11-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    61
    Mesajlar
    3,287
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    151641

    sayın tarkayhan merhaba.sorununuzu okudum ve üzüldüm.böyle yapılan şeyleri hiç sevmem.siz eğer ildeyseniz tüketici mahkemesine,yok eğer ilçedeyseniz tüketici hakem heyetine başvurun belgelerinizle beraber.tüketici hakem heyeti kaymakamlıkta olur.muhakkak sonuç alırsınız.iyi günler.

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-12-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    55
    Mesajlar
    6,581
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    53134

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi tarkayhan Mesajı Göster
    evet kargo fişi elimde nereye şikayet edebiliriz?
    175 nolu telden tüketici hakları olarak deneyin veya gerekli bilgiyi alırsın ordan bence peşini bırakma

  11. Merih Banner Alt

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı