Merih Banner  

2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon
Gösterilen Mesajlar: 23 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: Vestel Digiturk Modullu Uyelık Şoku....!

  1. #1
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-01-2005
    Mekan
    04 Ağrı
    Yaş
    49
    Mesajlar
    4,552
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    60540

    New Icon22 Vestel Digiturk Modullu Uyelık Şoku....!



    [ı]sevgılı arkadaslar
    daha once forum uzerınden satısını yaptığım vestel dıgıturk modullu ujyelıkler maalesef devır olmadığı ıcın ıptal edılıyor bunu az once forumdan @veyselcan ıle yaptığım telefon konusması uzerıne dıgıturk musterı hızmetlerını arayıp daha once aldığım vestel dıgıturk modullu uyelıklerın akıbetını devır yapılıp yapılamayacagını sorduğumda suan ıtıbarıyle beko arcelık vestel ve lg fırmasının uyelere verdığı dıgıturk modullu uyelıklerın devır ıslemlerının ıptal edıldığı sadece aktıvasyon yapılan uyelere hızmetın devam edebılecegını aksı takdırde suresı bıten modullu uyelıklerın bır sonrakı ay ıptal edılecegı bılgısı tarafıma verıldı

    suan yapılacak sey ya modulu sattığınız kısının uzerıne devam edılecek yada ıptal
    soyle bır sıkıntıda var mesela ben satısı x kısıye yaptım sure bıttı adam ''abı sen yenıle dedı'' paketlerı actırdınız ve x kısı devam ederken 2 fatura odemedığınde sız vade farkını odemeye mahkumsunuz yada hakkınızda yasal takıp acılabılır kı ben ornek kendı adıma butur bır rıskı asla kabul edemem

    kısaca modul alan satan kısılerı bılgılendırme amacıyla actığım bu konuyu lutfen dıkkatle takıp edelım[/ı]

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    09-01-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,975
    Üye No
    60855

    en iyisi modülü aldıktan sonra kimseye devir etmeden kendin kullanmak. Anlaşılan Digiturk bu işin ticaretinin yapılmasını istemiyor.

  3. #3
    Member
    Giriş Tarihi
    17-05-2004
    Mekan
    07 Antalya
    Mesajlar
    249
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    14021

    Digitürk de modüllü üyelik şeklinde bir satış şekli yokki devir işlemi nasıl olsun.Burda yapılan, bahsi geçen markaların digitürkle anlaşarak tv pazarlama satışıdır.Kart modül satışı değildir.

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    09-01-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,975
    Üye No
    60855

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi kerim Mesajı Göster
    Digitürk de modüllü üyelik şeklinde bir satış şekli yokki devir işlemi nasıl olsun.Burda yapılan, bahsi geçen markaların digitürkle anlaşarak tv pazarlama satışıdır.Kart modül satışı değildir.
    aynen Digiturk modüllü TV al, sonrasında da bu şekilde kullanmaya devam edersin diyor. Modülün devredilmesi işini engellemek için ne gerekirse yapacak.

  5. #5
    Adviser
    Giriş Tarihi
    10-03-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    8,851
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    423904

    Digitürk herşeyi düşünmüş arkadaşlar. Devir olayını unutun.

  6. #6
    Member
    Giriş Tarihi
    12-03-2012
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    125
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    576956

    ben daha once bunu soyledım hatta yenı uyelık bıle acmadılar bana kutulu uyelık teklıf edıyorlar

  7. #7
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    23-09-2012
    Mekan
    80 Osmaniye
    Yaş
    36
    Mesajlar
    632
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    583946

    hayır geçen gün ben iptal etmek istiyorum dediğimde bir arkadaşınıza devredebilirsiniz dediler.

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    53
    Mesajlar
    3,779
    Üye No
    117896

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi takozmehmet Mesajı Göster
    hayır geçen gün ben iptal etmek istiyorum dediğimde bir arkadaşınıza devredebilirsiniz dediler.
    Ben devir işlemi yaptım bayiden, devir taahütnamesi posta ile bugün gönderiliyor, cuma günü Digitürk'ü arayın dediler olmuş mu diye, ama bayiler çok angut, devrin olabileceğini söyleyen kişinin adını verdim, konuştuğum saati söyledim, onu arayın dedim, bize mail atsın dediler, siz devir yapın kardeşim, olmazsa benim 20 TL'em gider, üyelikte en çok bende kalır, yeniden açtırırım dedim, yani silah zoruyla yaptılar, ama durum halen sürüncemede, bakalım ne olacak..
    Düzenleyen veyselcan : 05-11-2012 at 16:25

  9. #9
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    06-03-2004
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Yaş
    55
    Mesajlar
    5,810
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    5884

    Anladığım kadarıyla ortada yanlış bir şey yok. satıcı bayii eskiden bay x'e dt modüllü sisteme ait modül vermiş. ve üyelik devam ediyorsa sorun yok, modüllü sözleşme her ne zaman kullanıcı yani bay x tarafından iptal edilirse, dt yayını kesilir ve o modül artık işe yaramaz olur. sonrası zaten malum eşleşmeli hem cihazz hemde kart veriliyor müşteriye. saygılarımla aliharbiye.

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-01-2005
    Mekan
    04 Ağrı
    Yaş
    49
    Mesajlar
    4,552
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    60540

    vestel den alınma 4 adet modullu uyelıgımı devır ıcın dt mh basvurdum tabıkı devır var dedıler 4*20 tl ucret aldılar 2,5 ay sonrada devır olmuyor dedıler bende ıtıraz ettım 8 yıllık uyelıgımı bıtırırım dıye tehdıt ettım adamlar oralı bıle olmadılar netekım servısı aradım para ıadesı yapamayız dedıler tekrar sıkayet olusturdum mahkemeye gıdecem dedım sonra servıs aradı gelın odemenızı yapalım dedıler anlıyacagınız modullu uyelıkte kesın ve kesın devır olmuyor

  11. #11
    Adviser
    Giriş Tarihi
    13-02-2007
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,494
    Üye No
    319795

    Aynısı geçen ay benim başıma geldi. Modülün devrini yaptık serviste, aradan 3 hafta geçti digiturk aradı modül devri işlemi yanlış iptal ediyoruz dediler. Bende BTK'ya şikayet edeceğim vs dedim ama işe yaramadı. Modülü geri aldım sattığım arkadaştan, parasını iade ettim. Teknik servis bizim hatamız olmuş, aslında modül devri olmuyor dedi ve paramı hemen iade ettiler. Bende Goldmaster 1050 aldım, modülle kullanıyorum.

  12. #12
    Average Member
    Giriş Tarihi
    25-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    470
    Üye No
    441317

    bende modül aldım fakat modülün aktivasyonu benim adıma yapıldı ilk olarak bu durumda bir sorunla karsılasırmıyım acaba??
    Düzenleyen ykk07 : 11-03-2013 at 16:13

  13. #13
    Member
    Giriş Tarihi
    15-04-2006
    Mekan
    15 Burdur
    Mesajlar
    97
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    207940

    Arkadaşım ben de 8 yıldır digitürk abonesiyim. Arkadaştan modül aldım.Müşteri hizmetleri aldım modül ile benim kutulu olan kartımın aktivasyonunu bana yapmadılar.8 mart 2013 de görüştüm.Ama bana şunu söylediler.Eutelsata geçersem o zaman olabilirmiş.Tabii ki üyelik miktarı da artacak. Yönümüzü eutelsata çevireceğiz. Bunların hepsi masraf.Eutelsatta hepsi şifreli.Sen aktivasyonu hangi yöne yaptırdın bana da yardımcı olurmusun?

  14. #14
    New Member
    Giriş Tarihi
    11-03-2013
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    31
    Mesajlar
    22
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    591570

    Ben sifirdan actiricam. Philips 6007var. Problem olur mu acaba?

  15. #15
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    53
    Mesajlar
    3,779
    Üye No
    117896

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lovelesss Mesajı Göster
    vestel den alınma 4 adet modullu uyelıgımı devır ıcın dt mh basvurdum tabıkı devır var dedıler 4*20 tl ucret aldılar 2,5 ay sonrada devır olmuyor dedıler bende ıtıraz ettım 8 yıllık uyelıgımı bıtırırım dıye tehdıt ettım adamlar oralı bıle olmadılar netekım servısı aradım para ıadesı yapamayız dedıler tekrar sıkayet olusturdum mahkemeye gıdecem dedım sonra servıs aradı gelın odemenızı yapalım dedıler anlıyacagınız modullu uyelıkte kesın ve kesın devır olmuyor
    Evet kardeş devir olmuyor doğrudur, 3 ay oyaladılar beni, ben de iptal ettirdim modüllü üyeliği..

    Bunlar modüllü üyeliği sevmiyorlar, vebalı gibi bir şey görüyorlar. İkinci sınıf muamelesi yapıyorlar.

    Telefonlarda modüllü üyeliğin adını telaffuz bile etmek istemiyorlar. Üyelik yenilerken ta genel merkez-finans bölümünden size hd plus hediye diyorlar, ya siz kafayı mı yediniz ben vestel modüllü üyeyim deyince, pardon..

    Türkiye'de modül satışı yapmıyorlar, TV'lerle beraber gelen modülleri, kutuya çevirecem deyin bakalım, nasıl balıklama atlayış yapıyorlar.

    Bunlarda bir açık var ama ben anlamadım gitti.
    Düzenleyen veyselcan : 11-03-2013 at 19:35

  16. #16
    New Member
    Giriş Tarihi
    11-03-2013
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    31
    Mesajlar
    22
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    591570

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lovelesss Mesajı Göster
    [ı]sevgılı arkadaslar
    daha once forum uzerınden satısını yaptığım vestel dıgıturk modullu ujyelıkler maalesef devır olmadığı ıcın ıptal edılıyor bunu az once forumdan @veyselcan ıle yaptığım telefon konusması uzerıne dıgıturk musterı hızmetlerını arayıp daha once aldığım vestel dıgıturk modullu uyelıklerın akıbetını devır yapılıp yapılamayacagını sorduğumda suan ıtıbarıyle beko arcelık vestel ve lg fırmasının uyelere verdığı dıgıturk modullu uyelıklerın devır ıslemlerının ıptal edıldığı sadece aktıvasyon yapılan uyelere hızmetın devam edebılecegını aksı takdırde suresı bıten modullu uyelıklerın bır sonrakı ay ıptal edılecegı bılgısı tarafıma verıldı

    suan yapılacak sey ya modulu sattığınız kısının uzerıne devam edılecek yada ıptal
    soyle bır sıkıntıda var mesela ben satısı x kısıye yaptım sure bıttı adam ''abı sen yenıle dedı'' paketlerı actırdınız ve x kısı devam ederken 2 fatura odemedığınde sız vade farkını odemeye mahkumsunuz yada hakkınızda yasal takıp acılabılır kı ben ornek kendı adıma butur bır rıskı asla kabul edemem

    kısaca modul alan satan kısılerı bılgılendırme amacıyla actığım bu konuyu lutfen dıkkatle takıp edelım[/ı]
    Hocam forumda yeniyim. Bi arkadaştan daha aktivasyon başlatılmamış vestelin televizyonun yanında kampanyayla verdiği modülü alacağım. Televizyonum Philips PFL6007K ve Lm640s var. İkisinden birine taktıracağım. Bi problem olur mu ?

    Teşekkürler

  17. #17
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    53
    Mesajlar
    3,779
    Üye No
    117896

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi umutkop Mesajı Göster
    Hocam forumda yeniyim. Bi arkadaştan daha aktivasyon başlatılmamış vestelin televizyonun yanında kampanyayla verdiği modülü alacağım. Televizyonum Philips PFL6007K ve Lm640s var. İkisinden birine taktıracağım. Bi problem olur mu ?

    Teşekkürler
    Yukarıdaki cihaz CI+ yani CI plus ise olur, yoksa olmaz, almadan evvel dene derim..
    Düzenleyen veyselcan : 11-03-2013 at 21:46

  18. #18
    Adviser
    Giriş Tarihi
    28-03-2004
    Mekan
    61 Trabzon
    Yaş
    60
    Mesajlar
    1,666
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    8778

    Konu başlığına bakarsan vestel sizi sırtınızdan bıçaklamış gibi duruyor.
    Bu üyelikler ürün yanında hediyedir.
    Maksat tv satmak yada almaya teşvik etmektir.
    İşin ticaretini yapmaya kalkanın başına enteresan işlerin gelmesi normaldir.

  19. #19
    Adviser
    Giriş Tarihi
    10-03-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    8,851
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    423904

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi sclsda Mesajı Göster
    Konu başlığına bakarsan vestel sizi sırtınızdan bıçaklamış gibi duruyor.
    Bu üyelikler ürün yanında hediyedir.
    Maksat tv satmak yada almaya teşvik etmektir.
    İşin ticaretini yapmaya kalkanın başına enteresan işlerin gelmesi normaldir.
    Alkışşşş:bravo::bravo: :wave:

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-03-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,517
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    427501

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi uğurbey Mesajı Göster
    Arkadaşım ben de 8 yıldır digitürk abonesiyim. Arkadaştan modül aldım.Müşteri hizmetleri aldım modül ile benim kutulu olan kartımın aktivasyonunu bana yapmadılar.8 mart 2013 de görüştüm.Ama bana şunu söylediler.Eutelsata geçersem o zaman olabilirmiş.Tabii ki üyelik miktarı da artacak. Yönümüzü eutelsata çevireceğiz. Bunların hepsi masraf.Eutelsatta hepsi şifreli.Sen aktivasyonu hangi yöne yaptırdın bana da yardımcı olurmusun?
    bana aynı şeyi söylediler, ama yapamadılar, yani oyaladılar, bende cihaz üyeliğimi tamamen iptal ettirdim.

  21. Merih Banner Alt
2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı