en iyisi modülü aldıktan sonra kimseye devir etmeden kendin kullanmak. Anlaşılan Digiturk bu işin ticaretinin yapılmasını istemiyor.
[ı]sevgılı arkadaslar
daha once forum uzerınden satısını yaptığım vestel dıgıturk modullu ujyelıkler maalesef devır olmadığı ıcın ıptal edılıyor bunu az once forumdan @veyselcan ıle yaptığım telefon konusması uzerıne dıgıturk musterı hızmetlerını arayıp daha once aldığım vestel dıgıturk modullu uyelıklerın akıbetını devır yapılıp yapılamayacagını sorduğumda suan ıtıbarıyle beko arcelık vestel ve lg fırmasının uyelere verdığı dıgıturk modullu uyelıklerın devır ıslemlerının ıptal edıldığı sadece aktıvasyon yapılan uyelere hızmetın devam edebılecegını aksı takdırde suresı bıten modullu uyelıklerın bır sonrakı ay ıptal edılecegı bılgısı tarafıma verıldı
suan yapılacak sey ya modulu sattığınız kısının uzerıne devam edılecek yada ıptal
soyle bır sıkıntıda var mesela ben satısı x kısıye yaptım sure bıttı adam ''abı sen yenıle dedı'' paketlerı actırdınız ve x kısı devam ederken 2 fatura odemedığınde sız vade farkını odemeye mahkumsunuz yada hakkınızda yasal takıp acılabılır kı ben ornek kendı adıma butur bır rıskı asla kabul edemem
kısaca modul alan satan kısılerı bılgılendırme amacıyla actığım bu konuyu lutfen dıkkatle takıp edelım[/ı]
en iyisi modülü aldıktan sonra kimseye devir etmeden kendin kullanmak. Anlaşılan Digiturk bu işin ticaretinin yapılmasını istemiyor.
Digitürk de modüllü üyelik şeklinde bir satış şekli yokki devir işlemi nasıl olsun.Burda yapılan, bahsi geçen markaların digitürkle anlaşarak tv pazarlama satışıdır.Kart modül satışı değildir.
Digitürk herşeyi düşünmüş arkadaşlar. Devir olayını unutun.
ben daha once bunu soyledım hatta yenı uyelık bıle acmadılar bana kutulu uyelık teklıf edıyorlar
hayır geçen gün ben iptal etmek istiyorum dediğimde bir arkadaşınıza devredebilirsiniz dediler.
Ben devir işlemi yaptım bayiden, devir taahütnamesi posta ile bugün gönderiliyor, cuma günü Digitürk'ü arayın dediler olmuş mu diye, ama bayiler çok angut, devrin olabileceğini söyleyen kişinin adını verdim, konuştuğum saati söyledim, onu arayın dedim, bize mail atsın dediler, siz devir yapın kardeşim, olmazsa benim 20 TL'em gider, üyelikte en çok bende kalır, yeniden açtırırım dedim, yani silah zoruyla yaptılar, ama durum halen sürüncemede, bakalım ne olacak..
Düzenleyen veyselcan : 05-11-2012 at 16:25
Anladığım kadarıyla ortada yanlış bir şey yok. satıcı bayii eskiden bay x'e dt modüllü sisteme ait modül vermiş. ve üyelik devam ediyorsa sorun yok, modüllü sözleşme her ne zaman kullanıcı yani bay x tarafından iptal edilirse, dt yayını kesilir ve o modül artık işe yaramaz olur. sonrası zaten malum eşleşmeli hem cihazz hemde kart veriliyor müşteriye. saygılarımla aliharbiye.
vestel den alınma 4 adet modullu uyelıgımı devır ıcın dt mh basvurdum tabıkı devır var dedıler 4*20 tl ucret aldılar 2,5 ay sonrada devır olmuyor dedıler bende ıtıraz ettım 8 yıllık uyelıgımı bıtırırım dıye tehdıt ettım adamlar oralı bıle olmadılar netekım servısı aradım para ıadesı yapamayız dedıler tekrar sıkayet olusturdum mahkemeye gıdecem dedım sonra servıs aradı gelın odemenızı yapalım dedıler anlıyacagınız modullu uyelıkte kesın ve kesın devır olmuyor
Aynısı geçen ay benim başıma geldi. Modülün devrini yaptık serviste, aradan 3 hafta geçti digiturk aradı modül devri işlemi yanlış iptal ediyoruz dediler. Bende BTK'ya şikayet edeceğim vs dedim ama işe yaramadı. Modülü geri aldım sattığım arkadaştan, parasını iade ettim. Teknik servis bizim hatamız olmuş, aslında modül devri olmuyor dedi ve paramı hemen iade ettiler. Bende Goldmaster 1050 aldım, modülle kullanıyorum.
bende modül aldım fakat modülün aktivasyonu benim adıma yapıldı ilk olarak bu durumda bir sorunla karsılasırmıyım acaba??
Düzenleyen ykk07 : 11-03-2013 at 16:13
Arkadaşım ben de 8 yıldır digitürk abonesiyim. Arkadaştan modül aldım.Müşteri hizmetleri aldım modül ile benim kutulu olan kartımın aktivasyonunu bana yapmadılar.8 mart 2013 de görüştüm.Ama bana şunu söylediler.Eutelsata geçersem o zaman olabilirmiş.Tabii ki üyelik miktarı da artacak. Yönümüzü eutelsata çevireceğiz. Bunların hepsi masraf.Eutelsatta hepsi şifreli.Sen aktivasyonu hangi yöne yaptırdın bana da yardımcı olurmusun?
Ben sifirdan actiricam. Philips 6007var. Problem olur mu acaba?
Evet kardeş devir olmuyor doğrudur, 3 ay oyaladılar beni, ben de iptal ettirdim modüllü üyeliği..
Bunlar modüllü üyeliği sevmiyorlar, vebalı gibi bir şey görüyorlar. İkinci sınıf muamelesi yapıyorlar.
Telefonlarda modüllü üyeliğin adını telaffuz bile etmek istemiyorlar. Üyelik yenilerken ta genel merkez-finans bölümünden size hd plus hediye diyorlar, ya siz kafayı mı yediniz ben vestel modüllü üyeyim deyince, pardon..
Türkiye'de modül satışı yapmıyorlar, TV'lerle beraber gelen modülleri, kutuya çevirecem deyin bakalım, nasıl balıklama atlayış yapıyorlar.
Bunlarda bir açık var ama ben anlamadım gitti.
Düzenleyen veyselcan : 11-03-2013 at 19:35
Konu başlığına bakarsan vestel sizi sırtınızdan bıçaklamış gibi duruyor.
Bu üyelikler ürün yanında hediyedir.
Maksat tv satmak yada almaya teşvik etmektir.
İşin ticaretini yapmaya kalkanın başına enteresan işlerin gelmesi normaldir.