Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 13 mesajdan 1 ile 13 arası

Konu: BackupSuite plugin?

  1. #1
    Member
    Giriş Tarihi
    09-10-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    90
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    33147

    BackupSuite plugin?



    Slm arkadaşlar ben sifteam image kullanıyorum ve bu imagede BackupSuite plugini bir türlü yüklenmiyor yükleyebilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi?

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    bakcupsuite plugin oe2.0 da çalışmakta oe1.6 da denemedim.Sifteam'in yeni çıkacak olan yazılımında tahminimce oe2.0 olur onda backup alabilirsin.

  3. #3
    Member
    Giriş Tarihi
    09-10-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    90
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    33147

    cevap için teşekkürler yeni image bekleyecez demek ki bu arada sizin vermiş olduğunuz backup ı denedim image güzel , eklentiler güzel şekilde çalışıyor fakat wireless bir türlü olmuyor bu wireless işini nasıl halledebiliriz

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    deneme yapabilmem için wireless'ım yok önceden DM7020hd nin wirelessını kullanıyordum güzeldi fakat dm7020hdyi satınca onuda verdim o yüzden deneyemiyorum istersen bir openmips 1.0 yazılımını yükleyip öyle bir bak

  5. #5
    Member
    Giriş Tarihi
    09-10-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    36
    Mesajlar
    90
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    33147

    yok hocam o yazılımda da çalışmadı benim wireless denemediğim yol kalmadı neyse cevap yazdığınız için teşekkürler

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-10-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    60
    Mesajlar
    9,253
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    141974

    scorpy hocam backup suite yi indirdim openmips 2.0 kullanıyorum nasıl backup alacağız usb yi arkaya takıp cihazı yeniden başlattım plugine gelince Full back -up to usb ye basıyorum fakat usb flash drive before you select diyor evet basıncada no valid usb-stick hatası veriyor daha önce pc de usb yi fat32 formatladım nerede yanlış yapıyorum acaba?

  7. #7
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    Abi menüden kuruluma gir orada Full Back-up on USB/HDD var onu tıkla gelen uyarı mesajına evet de direk backup almaya başlıyacak.

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-10-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    60
    Mesajlar
    9,253
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    141974

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi scorpy97 Mesajı Göster
    Abi menüden kuruluma gir orada Full Back-up on USB/HDD var onu tıkla gelen uyarı mesajına evet de direk backup almaya başlıyacak.
    tamamdır hocam ben eklentilerden yapıyordum hatayı orada yapmışım teşekkürler kaç dakika alıyor ortalama 5-7 dakika diyor ama bekleyelim bakalım en son create: root.ubifs yazıyor bekliyor doğrumudur ?
    Düzenleyen harkan : 15-10-2012 at 00:40

  9. #9
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    evet doğru abi 7-8 dk falan sürmesi lazım bittiğinde uygulama bitti diye mesaj yazıcak

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-10-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    60
    Mesajlar
    9,253
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    141974

    backup aldım ve pc ye taktım içinde bi,fullbackup_gigablue,gigablue dosyaları oluştu bunlardan başka hdd-check ve noburn var şimdi bu dosyalardan hagisini kullanmak gerekli yazılım yüklerken ve birden fazla dosya oluşması normalmidir acaba hocam

  11. #11
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    normal abi direk gigablue klasörünü kullanabilirsin yada fullbackup_gigablue klasörünün içine bir klasör daha var tarih yazar onun içindeki gigablue klasörünüde kullanabilirsin abi.

  12. #12
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    18-10-2005
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    60
    Mesajlar
    9,253
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    141974

    çok teşekkürler bir ara pluginli backup yapıp koyayım buraya şimdi yaptığım bana özeldi içinde önemli pluginlerim var

  13. #13
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    10-09-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    380708

    anladım abi güle güle kullan diyeyim o zaman backup'ını :D:


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı