Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 8 mesajdan 1 ile 8 arası

Konu: Üzerimize kayıtlı bir navigasyon cihazını toolboxdan nasıl silebiliriz?

  1. #1
    Member
    Giriş Tarihi
    30-07-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    68
    Üye No
    566033

    Üzerimize kayıtlı bir navigasyon cihazını toolboxdan nasıl silebiliriz?



    iyi günler arkadaşlar.üzerime kayıtlı bir navigasyon cihazı var bunu satmak istiyorum ama naviclub ve toolboxda cihaz benim üzerime kayıtlı bilgilerimi nasıl silebilirim ve sattığım kişi tekrardan toolbox veya naviclub üyeliğinde nasıl kayıt olacak herhangi bir sorun yaşarmı?

  2. #2
    Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2005
    Mekan
    81 Düzce
    Yaş
    60
    Mesajlar
    135
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    91329

    Alacak kişi sorun yaşamaz (toolbox yönünde bahsediyorum) zaten login olması da gerekmiyor. Olsa bile cihaz onun üzerine kayıt edilir. NNG yönünde cihazdır esas olan; kredi kartı kullanmıyorsa Toolbox pek problem değil.

    Siz Next'e email atarak NaviClub'dan cihazı sildirmelisiniz; tabii mümkünse. Sorun bir kendilerine...

    Saygılar :)

  3. #3
    Co-Administrator
    Giriş Tarihi
    12-02-2009
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    7,762
    Üye No
    480987

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi bekoli1903 Mesajı Göster
    iyi günler arkadaşlar.üzerime kayıtlı bir navigasyon cihazı var bunu satmak istiyorum ama naviclub ve toolboxda cihaz benim üzerime kayıtlı bilgilerimi nasıl silebilirim ve sattığım kişi tekrardan toolbox veya naviclub üyeliğinde nasıl kayıt olacak herhangi bir sorun yaşarmı?
    Sn. bekoli1903,

    Eski konuların birisinde bununla ilgili bir mesaj vardı sanki ama bulamadım, hatırladığım kadarı ile alıcı ve satıcı arasında sözleşme (alıcı, satıcı, tarih, cihaz model, seri no bilgileri vs.) yapılıp, kimlik fotokopileri Next'e faxlanıyor ve cihaz devir işlemi firma tarafından gerçekleşiyordu ama en doğru bilgiyi [email protected] adresine mail atarak öğrenmenizde yarar var.

    Not: Devir aşamalarını öğrendiğinizde bize yazmayı unutmayın. :smiles7:

    Hayırlı olsun. :wave:
    Düzenleyen K_MURAT : 15-08-2012 at 17:38 Sebep: Not eklendi.

  4. #4
    Member
    Giriş Tarihi
    30-07-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    68
    Üye No
    566033

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi K_MURAT Mesajı Göster
    Sn. bekoli1903,

    Eski konuların birisinde bununla ilgili bir mesaj vardı sanki ama bulamadım, hatırladığım kadarı ile alıcı ve satıcı arasında sözleşme (alıcı, satıcı, tarih, cihaz model, seri no bilgileri vs.) yapılıp, kimlik fotokopileri Next'e faxlanıyor ve cihaz devir işlemi firma tarafından gerçekleşiyordu ama en doğru bilgiyi [email protected] adresine mail atarak öğrenmenizde yarar var.

    Not: Devir aşamalarını öğrendiğinizde bize yazmayı unutmayın. :smiles7:

    Hayırlı olsun. :wave:
    Tarık bey e dün mesaj attım konu hakkında dediği;Cihazın naviextrasdan silinmesi problem teşkil etmediğini sadece [email protected] adresine cihazın seri numarasını verip silinmesini talep etmemizin yeteceğini söylediler.Hızlı cevabı için burdan bir kez daha teşekkürlerimi borç bilirim:ok:

  5. #5
    Member
    Giriş Tarihi
    22-04-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    78
    Üye No
    11514

    benim piranhada naviextrasa kayıtlı..aynı yöntem sanırım onun içinde geçerli..(yani marka piranhada olsa silinmesi içim nexte mail atacağım değilmi...?)

  6. #6
    Member
    Giriş Tarihi
    30-07-2011
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    37
    Mesajlar
    68
    Üye No
    566033

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ganeja Mesajı Göster
    benim piranhada naviextrasa kayıtlı..aynı yöntem sanırım onun içinde geçerli..(yani marka piranhada olsa silinmesi içim nexte mail atacağım değilmi...?)
    naviexrasta kayıt silinmesi önemli değilmiş yeni alacağınız cihazı yine naviexrasa kayıt yapabilirmişsiniz.Yine tam olarak bilmiyorum sizi yanlış yönlendirmiyim ama bunun nextle bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum.pirhana desteğe email atmanız gerekmesi lazım yine burdaki üstadların bilgisini alın iyi günler

  7. #7
    Member
    Giriş Tarihi
    23-07-2011
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    66
    Mesajlar
    65
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    565635

    Arkadaşlar hiç bir şey gerekmiyor benim kayıtlı cihaz bozulmuştu başka bir cihaz satın aldım onuda kaydettim aynı isimle aldığım cihazı beğenmedim eskiyi tamir ettirdim şimdide yine eski cihazım kayıtlı yeni aldığımıda sattım alan bir sorun yaşamadı takip edilen sadece cihazın kimliği isim önemli değil

  8. #8
    Member
    Giriş Tarihi
    22-04-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    78
    Üye No
    11514

    teşekkürler..


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı