Uydumarket Banner  

3 sayfadan, 1. sayfa 123 SonSon
Gösterilen Mesajlar: 43 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: Dijitürk'ü asla tavsiye etmiyorum; memnun DEĞİLİM!

  1. #1
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    15-06-2012
    Mekan
    39 Kırklareli
    Yaş
    43
    Mesajlar
    331
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    580884

    Dijitürk'ü asla tavsiye etmiyorum; memnun DEĞİLİM!



    Dijitürk'ü asla tavsiye etmiyorum; memnun DEĞİLİM!

    Dijitürk'e isteyerek abone olmadım. Türksat'ım arıza yaptı ve biranlık gafletle abone oldum. Ertesi sabah pişman olup da iptal istediğimde 85TL cayma parası istediler ve iş işten geçmişti.

    * Kanal geçiş hızları Türksat'a göre çok yavaş. Zap yapmanın keyfi kalmıyor. Çoğu yayını ve önemli haberi uzun geçiş sürelerinde kaçırıyor, zaten kanalların yerlerini bulamıyorsunuz. Sadece kandi kanalları Türkmax, LİG, SHOW, SKY ve JOJO bilinen sayı (ARDIŞIK SAYI 77, 22 GİBİ!) ve iyi yerlerdeler! Öbürlerini bulmak ölüm!

    *Sıralama yapamıyorsunuz. Kanal atlama seçeneğini kaldırmışlar! Keyfi bir liste düzeniniz yok. Size kaç numarada dayatıldıysa kanal o numarada izlemek zorundasınız. Liste düzeninde binbirçeşit kurnazlık var. Dijitürk'ün paralı kanallarını çok izlenen kanalların arasına koymuşlar. Örneğin Yumurcak ile TRT Çocuk'u arka arkaya koymamışlar. Diğer ücretlilere zap yaparken rastlayalım da SMS ile abone olalım diye uydurup 3-5 çocuk kanalını araya sıkıştırıp ek para istemişler! Yumurcak ile TRT Çocuk arka arkaya olsa izleyici para istenen ekranı görmez diye! NTVSPOR ile TRTSPOR ayrılmış! Bilerek arka arkaya konmamış! Araya ilave para isteyen hiçbir işe yaramaz kanallar konmuş! İzleyici rastlasın, ek paket açtırsın diye! Bunun gibi yüzlerce kurnazlık var! Ben sadece 2 örnek verdim. Sıralamayı bize bırakmamalarının nedeni de daha çok paket satmak zaten! Favori listesini yazılımla öyle bir yapmışlar ki hiç kullanışlı olmamış! Bilerek!.. OK tuşuna basınca çıkan kanal listesini izleyici kolay bulamasın ve paralı yayınların reklamına dalsın diye kanal listesi ekranını ta en ücra tuşa, yani hiç tıklanmayacak yere atmışlar yazılımla! İyi de insanlar bu kadar saf mı? Yutar mı?

    * Kendi kanalları JOJO, SKY, SHOW ve LİG TV hariç başta TRT kanalları olmak üzere tüm kanallar Türksat'a göre çözünürlük olarak REZİL kalitede!

    * Ana pakette aşağı yukarı bedava izlenen yayın haricinde ek hiçbir kanal yok! Ama 30TL aktive üzreti var, 11.99. kuruş ödemesi var! 85 TL cayma bedeli var! Üstelik Türksat'ta çocukların izlediği bedava izlediği CARTOON, MİNİKA ÇOCUK, DİSNEY TV, MAXİ TV ve Akıllı TV ANA PAKETTE YOK! Zaten Türksat'ta bedava olan bu kanallara ek para da istemiş arkadaşlar! Aylık verdiğiniz 12 TL, aktive için verdiğiniz 30 TL ve cayma bedeli 85 TL'nin haricinde ilave olarak!

    * 2 yıl sözleşme yapanlara kutu bedavaymış. Zaten şuanda en yeni uydu alıcıları 50TL'ye düştü! Üstelik Dijitürk'ünkünden 10 kat daha kaliteliler. 2 yıl sonra Dijitürk'ün uydu alıcısı hala yeni teknolojik gelişmeler ışığında kullanılabilir olursa 1 lira 25 kuruş falan yapar! Yani sözleşmedeki bu madde de bana biraz alaycı geldi...

    *Bir de ben şu mantığı anlamıyorum: Kanal D zaten Türksat uydusundan bedava yayın yapan bir kanal. Sen bu kanalı al, EUTELSAT'tan aynen aktar, üstüne üstük ŞİFRELE bir de üstüne PARA İSTE! :smiles10:

    * Türksat'taki çoğu kanal Dijitürk'te malesef YOK!

    Dijitürk'le yaşadığım deneyimlerim:





    Sonuç olarak, Dijitürk'ü ve paralı yayınların hiçbirini tavsiye etmiyorum; Dijitürk'ten asla memnun değilim; sadece Türksat'ım arızalandığı için bir anlık gafletle abone oldum. Şimdi başım ağırıyor. İnanın bana, Dijitürk EUTELSAT'tan hiçbir yayın aktarmasın; sadece Türksat'taki mevcut yayınları aynen bana satsın, Türksat'ımı onarsın, 85 TL cayma parası istemesin, o zaman ayda 12 TL değil 20TL bile vermeye razıyım. Yeterki Türksat'ıma kavuşayım... Her şekilde Türksat hem daha kaliteli, hem daha ucuz (0 TL!). Aklımı seveyim!

    Benden size son nasihat:

    Türksat'ın KIYMETİNİ İYİ BİLİN, PARALI YAYINLARA DALMAYIN!

    * NTVSPOR ile TRTSPOR'u; TRT ÇOCUK ile YUMURCAK, MİNİKA ÇOCUK ve CARTTOON'u arka arkaya koyduğum pratik liste düzenimi öyle özledim ki....

    Dijitürk tüm bunları neden bana yaşatıyorsun ki?
    Düzenleyen uysalistan : 11-08-2012 at 11:45

  2. #2
    Average Member
    Giriş Tarihi
    11-12-2011
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    386
    Üye No
    572248

    arkadaşım kusura bakma ancak bunların hepsi sadece digiturkte olmuyor. dsmarta geçersen 1 saniye bile dayanamazsın. teledünyaya geçersen hep ekranda kırılmalar ve donmalar olur. tivibu alırsan ya mutlu olan azınlıktan biri olursun ya da kazığı yersin. Turksat'ta malum hep ot, bal, bitkisel ilaç kanalları. Sen yine iyisine denk gelmişsin.

  3. #3
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    31-10-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,856
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    278980

    digitürkü platform olarak ''Türkiye şartlarına göre'' beyeniyorum,tek isteğim modüllü hd üyel**** ama maalesef olmadı.ligtv hd için üye oldum ve de memnununm şu an için.
    sadece maçlarda kendi kutusunu takıyorum,diğer zamanlar 7 uydulu sisteme devam.
    Düzenleyen heartr : 11-08-2012 at 11:44

  4. #4
    Average Member
    Giriş Tarihi
    28-10-2007
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Yaş
    47
    Mesajlar
    441
    Üye No
    394715

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi uysalistan Mesajı Göster
    Dijitürk'e isteyerek abone olmadım. Türksat'ım arıza yaptı ve biranlık gafletle abone oldum. Ertesi sabah pişman olup da iptal istediğimde 85TL cayma parası istediler ve iş işten geçmişti.
    bla.bla...bla...bla...bla...bla...
    Dijitürk tüm bunları neden bana yaşatıyorsun ki?
    Boyle bilincsiz tuketiciler oldugu surece DT istedigi gibi hareket ediyor zaten. Sen anlasmayi imzalarken, uye olurken falan okuma detaylari sonra sacma sapan seylerden sikayet et (yok kanal yerleri degismiyo, yok receiver takla atmiyo, vs..vs..). Iyi Digiturk (ki adi bu platformun, DiJiturk degil) bu tur kullanicilar oldugu surece iyice abartmiyo isi, yine insafli biraz.Turksat ariza yapmis, Digiturk'e gecmis ani bir kararla. Aman araban ariza falan yaparsa ani bir kararla Ferrari almaya kalkma, alt tarafi cok carpiyo diye sikayet edersin sonra....

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    04-05-2007
    Mekan
    58 Sivas
    Yaş
    53
    Mesajlar
    3,393
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    347067

    FUTBOL sevmem zaten paralı kanalları oldum olası sevmem hayatta da almam dijitürk ve d smart
    bu plartfomlar kendi çapında uyanıklar normal yayınları HD FULL diye milleti kandırıyorlar yeni kaliteli film yerine miladı dolmuş filmler yayınlıyorlar türksatta ki şifresiz kanalları kendi platformlarında şifreli yayınlıyorlar vs vs..........

  6. #6
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    29-07-2011
    Mekan
    16 Bursa
    Yaş
    38
    Mesajlar
    891
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    565952

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi uysalistan Mesajı Göster
    Dijitürk'ü asla tavsiye etmiyorum; memnun DEĞİLİM!

    Dijitürk'e isteyerek abone olmadım. Türksat'ım arıza yaptı ve biranlık gafletle abone oldum. Ertesi sabah pişman olup da iptal istediğimde 85TL cayma parası istediler ve iş işten geçmişti.

    * Kanal geçiş hızları Türksat'a göre çok yavaş. Zap yapmanın keyfi kalmıyor. Çoğu yayını ve önemli haberi uzun geçiş sürelerinde kaçırıyor, zaten kanalların yerlerini bulamıyorsunuz. Sadece kandi kanalları Türkmax, LİG, SHOW, SKY ve JOJO bilinen sayı (ARDIŞIK SAYI 77, 22 GİBİ!) ve iyi yerlerdeler! Öbürlerini bulmak ölüm!

    *Sıralama yapamıyorsunuz. Kanal atlama seçeneğini kaldırmışlar! Keyfi bir liste düzeniniz yok. Size kaç numarada dayatıldıysa kanal o numarada izlemek zorundasınız. Liste düzeninde binbirçeşit kurnazlık var. Dijitürk'ün paralı kanallarını çok izlenen kanalların arasına koymuşlar. Örneğin Yumurcak ile TRT Çocuk'u arka arkaya koymamışlar. Diğer ücretlilere zap yaparken rastlayalım da SMS ile abone olalım diye uydurup 3-5 çocuk kanalını araya sıkıştırıp ek para istemişler! Yumurcak ile TRT Çocuk arka arkaya olsa izleyici para istenen ekranı görmez diye! NTVSPOR ile TRTSPOR ayrılmış! Bilerek arka arkaya konmamış! Araya ilave para isteyen hiçbir işe yaramaz kanallar konmuş! İzleyici rastlasın, ek paket açtırsın diye! Bunun gibi yüzlerce kurnazlık var! Ben sadece 2 örnek verdim. Sıralamayı bize bırakmamalarının nedeni de daha çok paket satmak zaten! Favori listesini yazılımla öyle bir yapmışlar ki hiç kullanışlı olmamış! Bilerek!.. OK tuşuna basınca çıkan kanal listesini izleyici kolay bulamasın ve paralı yayınların reklamına dalsın diye kanal listesi ekranını ta en ücra tuşa, yani hiç tıklanmayacak yere atmışlar yazılımla! İyi de insanlar bu kadar saf mı? Yutar mı?

    * Kendi kanalları JOJO, SKY, SHOW ve LİG TV hariç başta TRT kanalları olmak üzere tüm kanallar Türksat'a göre çözünürlük olarak REZİL kalitede!

    * Ana pakette aşağı yukarı bedava izlenen yayın haricinde ek hiçbir kanal yok! Ama 30TL aktive üzreti var, 11.99. kuruş ödemesi var! 85 TL cayma bedeli var! Üstelik Türksat'ta çocukların izlediği bedava izlediği CARTOON, MİNİKA ÇOCUK, DİSNEY TV, MAXİ TV ve Akıllı TV ANA PAKETTE YOK! Zaten Türksat'ta bedava olan bu kanallara ek para da istemiş arkadaşlar! Aylık verdiğiniz 12 TL, aktive için verdiğiniz 30 TL ve cayma bedeli 85 TL'nin haricinde ilave olarak!

    * 2 yıl sözleşme yapanlara kutu bedavaymış. Zaten şuanda en yeni uydu alıcıları 50TL'ye düştü! Üstelik Dijitürk'ünkünden 10 kat daha kaliteliler. 2 yıl sonra Dijitürk'ün uydu alıcısı hala yeni teknolojik gelişmeler ışığında kullanılabilir olursa 1 lira 25 kuruş falan yapar! Yani sözleşmedeki bu madde de bana biraz alaycı geldi...

    *Bir de ben şu mantığı anlamıyorum: Kanal D zaten Türksat uydusundan bedava yayın yapan bir kanal. Sen bu kanalı al, EUTELSAT'tan aynen aktar, üstüne üstük ŞİFRELE bir de üstüne PARA İSTE! :smiles10:

    * Türksat'taki çoğu kanal Dijitürk'te malesef YOK!

    Dijitürk'le yaşadığım deneyimlerim:





    Sonuç olarak, Dijitürk'ü ve paralı yayınların hiçbirini tavsiye etmiyorum; Dijitürk'ten asla memnun değilim; sadece Türksat'ım arızalandığı için bir anlık gafletle abone oldum. Şimdi başım ağırıyor. İnanın bana, Dijitürk EUTELSAT'tan hiçbir yayın aktarmasın; sadece Türksat'taki mevcut yayınları aynen bana satsın, Türksat'ımı onarsın, 85 TL cayma parası istemesin, o zaman ayda 12 TL değil 20TL bile vermeye razıyım. Yeterki Türksat'ıma kavuşayım... Her şekilde Türksat hem daha kaliteli, hem daha ucuz (0 TL!). Aklımı seveyim!

    Benden size son nasihat:

    Türksat'ın KIYMETİNİ İYİ BİLİN, PARALI YAYINLARA DALMAYIN!

    * NTVSPOR ile TRTSPOR'u; TRT ÇOCUK ile YUMURCAK, MİNİKA ÇOCUK ve CARTTOON'u arka arkaya koyduğum pratik liste düzenimi öyle özledim ki....

    Dijitürk tüm bunları neden bana yaşatıyorsun ki?
    Sizin Dgitürk ile ilgili attığınız tüm konu ve mesajları neredeyse hepsini okudum ama afedersiniz TRT Belgesel gibi felaket derecede kalitesiz kanalı süper kaliteli diye yazıp,TRT kanalalrı dışında başka kanal seyretmiyorum diye yazan birisinin Digitürk hakkında yazdığı olumsuz mesajları ciddiye bile almam.Yok TRT Belgesel 189.kanaldaymış.Belgesel paketi üyesi olanlar için bu kanal sırası diğer belgesel kanalalrıyla iç içe.


    Digitürk üyeliğmin 4. senesine girdim.Şuan film ve dizi kanallarıda açık ve son derece memnunum.4 sene önce digital platformlara ara verilmez diyordum ama seyrettiğim kanal ve program içerikleri yüzünden digitral pltaformlara para vermenin mantıklı olduğunu düşünmeye başladım.

    Ha herkes benim düşüncemde olmaya bilir.Bazısı için Türksat'taki iğrenç yerel ve kalitesiz ulusal kanalların yayınları onlar için dünyanın en iyisi olabilir ama benim için değil.Bir 85 Tl ödemek zorunda kalacağınız diye saçma sapan gereksiz konu açıp,mesaj yazmayı bırakın artık.İnsan üye olurken bir sözleşmeyi okur,hakları hakkında geniş bir bilgi edinmek ister.Siz bunları yapmayıp,bir de tereyağı gibi üste çıkıp Digitürk hakkında gereksiz konular açıyorsunuz.Digitürk'ün avukatlığını yapmıyorum ama adamı avukatlık yaptıracak kadar sıktırıyorsunuz.

  7. #7
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-11-2004
    Mekan
    33 Mersin
    Yaş
    55
    Mesajlar
    4,289
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    43407

    Digitürk'ün üyelerinin bende dahil büyük bir kesimi maçlar için üye olmuşlardır.Bilhassa Türkiye ligi için başka seçenek yok.Ben uzun yıllardan beri (7-8) yıldır üyeyim.Evet çok problemler çıkıyor ama bu kadar ağır eleştiride haksızlık olmuş.

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    12-11-2011
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    59
    Mesajlar
    1,589
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    570731

    herkesin kendi düşüncesi ama digital platformlara para verilmez bana göre...
    Düzenleyen ati39 : 11-08-2012 at 13:16

  9. #9
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    15-06-2012
    Mekan
    39 Kırklareli
    Yaş
    43
    Mesajlar
    331
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    580884

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ati39 Mesajı Göster
    herkesin kendi düşüncesi ama digital platformlara para verilmez bana göre...
    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi yıldırım58 Mesajı Göster
    FUTBOL sevmem zaten paralı kanalları oldum olası sevmem hayatta da almam dijitürk ve d smart
    bu plartfomlar kendi çapında uyanıklar normal yayınları HD FULL diye milleti kandırıyorlar yeni kaliteli film yerine miladı dolmuş filmler yayınlıyorlar türksatta ki şifresiz kanalları kendi platformlarında şifreli yayınlıyorlar vs vs..........
    TV izlemeye para verilmez fikrinize tamamen katılıyorum. Normal şartlarda sadece TRT kanalları kalsa bile gidip de bir platforma üye olmam. Çünkü bu temel ihtiyaç değil elektrik, su gibi değil. Yaşam şartlarımız ve standardımız belli. Zaten Türksat'ta yeterince ücretsiz yayın var ama esas bahsetmek istediğim zorunlu bir Dijitürk kullanıcısı olarak Dijitürk'ten neden memnun olmadığımdır. Bunu anlatmak ve paylaşmak istedim.

    Ve bunlara bir yenisini daha eklemek istiyorum.

    Dükkanımda Türksat var ve Olimpiyatları 3 kanaldan (TRTSPOR, İDMAN, İÇTİMAİ TV) izliyorum. Dijitürk ana paket üyesi olan bir insan ise Olimpiyatları sadece TRTSPOR'dan yani tek kanaldan ve üstelik Türksat'a göre çok daha düşük bir çözünürlük kalitesiyle izliyor. Ve bu insan her ay para ödemesi yapıyor!

    Ben buna üzülüyorum. Bu da onlarca şikayetimden sadece biri.

    Örneğin TRT BELGESEL'den bağsedilmiş. Dijitürk'teki yayın Türksat'a göre çok daha düşük kalitede ve kanal belgesel kanallarının en sonuna atılmış bilerek! Arada şifrelilerin SMS üyelik yazıları okunsun diye. Kendi kanalları LİG TV ve SHOW gibi kanallar izleyicinin kolay hafızada tutacağı 77; 22 gibi ardışık rakamlara konmuş. Rakip kanallar uzağa atılıp araya onlara ulaşmayı zorlaştıracak hafif kanallar konmuş! Bunlar yüzlerce eksiklikten sadece birkaçı.

    Sonuç olarak Dijitürk'ü tavsiye etmiyorum, memnun değilim. Kesinlikle Türksat'ı tavsiye ederim.

    EKLEME:

    Bir ara DSMART denedim ondan da memnun kalmadım. Dsmart'taki HD yayınlar Türksat'taki SD yayınlardan daha kötü kalitede bir kandırmacadır fikrini edindim! Ancak DSMART'ın bir iyi yönü var; Türksat'taki tüm yayınlar alınabiliyor; bedava yayınlara ek para almıyor ve şifrelemiyor; TRT'ler gibi çoğu kanalın çözünürlüğü DÜŞMÜYOR! İsteyen elle sıralama yapabiliyor. Dsmart Dijitürk'e göre daha iyi ama yetersiz. En iyi TV izleme metodu açık ara ve tartışmasız TÜRKSAT'tır. Bir dost deneyimi...
    Düzenleyen uysalistan : 11-08-2012 at 13:34

  10. #10
    Junior Member
    Giriş Tarihi
    19-06-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    31
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    110702

    New Icon26 Modası geçmiş teknolojilerde ısrar eden ve bize yutturduğunu sanan digitürk

    :smashfreaSonuna kadar size katılıyorum. Para veriyorsam kimse beni kandıranaz ve yamuk yapamaz. Para veriyorsam en iyi proğramı en iyi çözünürlüğü isterim, mazaret istemem,bunlar karşılanmıyorsa üyeliğimi iptal ederim (ettim zaten). 2005 veya 2006 yıllarında bize modüllü abonellikler verdiler ve 100 tl modül parası aldılar sonra ne mi oldu modül elimizde kaldı ve şu an hiçbir işe yaramıyor. Neyse neresinden tutsam elimde kalıyor. bunlar adam olmayacak. suçlu kim tabii ki biz, teknolojinin gerisinde kalmış, teknolojiyi takip etmeyen veya edipte para yönünden işine gelmeyen bu şirketlerin mallarını alan kim biz, biz tüketiciler. söylenecek çok şey var......

  11. #11
    Average Member
    Giriş Tarihi
    07-10-2007
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    39
    Mesajlar
    329
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    388714

    vallah arkadaşlar cihazım hiremco fx turbo hd bi tane 66 ekran lcd tv var türksat+astra19+arabsat+hellsat var inanın çok ama çok memnunu görüntü kalitem olsun ve uydulardaki spor kanalları olsun bence süper maç izleceksem ztaen bursasporluyum ya stada giderim yada kahvede izlerim benim için yeterli

  12. #12
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    19-07-2012
    Mekan
    10 Balıkesir
    Yaş
    40
    Mesajlar
    869
    Üye No
    581972

    türksatta 30-40tl ye fta receiver varken..çektiğiniz çileye değer mi? üstelik her ay ömür boyu aidat ödeyeceksiniz..en güzeli fta receiver...

  13. #13
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    27-03-2008
    Mekan
    54 Sakarya
    Yaş
    39
    Mesajlar
    733
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    426712

    Boş ve faydasız bir konu.Adam para verip alır veya almaz.Bu herkesin kendi bileceği iş.Ayrıca eleştiri denilen şeyler çok askıda kalmış bir durum içeriyor.Olimpiyat falan deniliyor ancak somut bir eleştiri yok tavsiye niteliğindeki bunun için ayrıca bir konu açmanın lüzumu yok varolan konular içerinde yorum da yapılabilirdi.Konunun kapatılması daha iyi olur

  14. #14
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    16-02-2011
    Mekan
    58 Sivas
    Yaş
    36
    Mesajlar
    588
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    555501

    Benim anlamadığım sizin DİGİTURK düşmanlığınız neden.

    Bunların olacağını bile bile üye olmuşsunuz ve ertesi gün yana yakıla bunları yazıp millete kötülemeniz neden.

    Bende DİGİTURK'ten memnunum ama kalkıpta herkese DİGİTURK çok güzel bence alın diye konu açmıyorum. Abone olmak kişinin karar vereceği birşeydir.

    Forumu araştırırsanız bağzı üyeler abone olacam bana yardım edebilirmisiniz tarzı konular açmakta ve bizlerde yaşadığımız deneyimleri anlatıp abonelik konusunda yardımcı oluyoruz.

    Ve o kişi yine abone olup olmamakta vereceği karar onun.

    Şimdi siz nekadar DİGİTURK'u bukadar kötülerseniz kötüleyin elinize hiçbirşey geçmeyecek.

    En iyisi ya sözleşmenize uyun yada parasını verip kapattırın.

    Not: DİGİTURK'le herangibi bağım yoktur. Sadece normal DİGİTURK abonesiyim. :)

  15. #15
    Member
    Giriş Tarihi
    29-07-2012
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    48
    Mesajlar
    80
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    582251

    SKY IT VE ASTRA CANAL + DAKI FILMLERI TAKIP EDEN BIRI olarak sunu solımm adamlar pıyasadakı en son fılmlerı verıyolar belkı hd yayın yapan fılm kanalı sayısı arttıralıbılır

    sen dıgıden menun degılsın pekı ben ne yapıım 3D FILM IZLIYCEZDIYE DSMARTA ABONE OLDUM DSMARTA DEFALARCA ARAYIP MAIL ATTIM BIRDE UTANMADAN 3DSMART DIYE KANALLARI VAR AMA 3D YAYININ YSI BILE YOK ASIL KANDIRILAN BENIM KESKI BUTCEM GENIS OLSA DIGITURKE GECSEM EN AZINDAN LIG MACLARINI IZLERDIM NEYSE AN AZINDAN DSMART UELIK BITINCE HD KUTUYU BIRAKIYOR HAKKINIDA YEMIYELIM=))))

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-12-2009
    Mekan
    16 Bursa
    Mesajlar
    2,258
    Üye No
    516755

    Abi Adam Türksatı övüyor daha ne diyelim! Sahiya Ot çöp kanallarından Bıkmadınızmı siz ?? Türksat'taki adam akıllı Yayın yapan tüm kanallar var digitürk'te 1-2 Tane cocuk kanalı yok diyemi tüm siteminiz ?? 2 Tane cocuk kanalı 4 TL'lik pakette diye yapılan eleştiriye bak !! Kanal sıralamasına gelince Dünyadaki Tüm Platformları araştırın Hiç biri kanal sıralamasını Müşleriye bırakmaz (Modüllü hariç ) Bırakan enayi bi platform varsada acıklayın ?? Digitürk Tabiki Önemli Kanallarını Öne koyucak adamlar Şifresiz Kanallarınımı en önde Müşleriye İzleticekler !!! O değilde aylık 12 TL'ye aldığınız paketten ne bekliyodunuz ben onu anlamadım Gişi filmlerini vermesinimi ?? Giriş Paketinde olan İZTV kanalı bana göre TRT Belgesel denen sacma sapan kanalla Mukayese edilmesi bile Hakarettir sanırım 2009 yılıydı avrupanın en iyi belgesel kanalı secildi İztv kanalı ona keza national geographic Türkmax vs. gibi bir sürü kendi kanalları var !!

  17. #17
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-11-2009
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    5,152
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    512673

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi emre.92 Mesajı Göster
    Abi Adam Türksatı övüyor daha ne diyelim! Sahiya Ot çöp kanallarından Bıkmadınızmı siz ?? Türksat'taki adam akıllı Yayın yapan tüm kanallar var digitürk'te 1-2 Tane cocuk kanalı yok diyemi tüm siteminiz ?? 2 Tane cocuk kanalı 4 TL'lik pakette diye yapılan eleştiriye bak !! Kanal sıralamasına gelince Dünyadaki Tüm Platformları araştırın Hiç biri kanal sıralamasını Müşleriye bırakmaz (Modüllü hariç ) Bırakan enayi bi platform varsada acıklayın ?? Digitürk Tabiki Önemli Kanallarını Öne koyucak adamlar Şifresiz Kanallarınımı en önde Müşleriye İzleticekler !!! O değilde aylık 12 TL'ye aldığınız paketten ne bekliyodunuz ben onu anlamadım Gişi filmlerini vermesinimi ?? Giriş Paketinde olan İZTV kanalı bana göre TRT Belgesel denen sacma sapan kanalla Mukayese edilmesi bile Hakarettir sanırım 2009 yılıydı avrupanın en iyi belgesel kanalı secildi İztv kanalı ona keza national geographic Türkmax vs. gibi bir sürü kendi kanalları var !!

    Arkadaşım işte gel görki biz senelerdir.Burak olsun sen olsun anlatmaya çalışıyoruz bu dediklerinin aynısını gel görki insalar hala anlamazlıktan geliyor.eutelsatın rahatlığı bir başka.Senelerdir kullanırım.40 Cm antenle yayınları net alırken.Türsaksatta düzgün sinyal bile alınılmıyor hd kanllarda..

  18. #18
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    25-04-2009
    Mekan
    45 Manisa
    Mesajlar
    1,261
    Üye No
    490594

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi uysalistan Mesajı Göster
    TV izlemeye para verilmez fikrinize tamamen katılıyorum. Normal şartlarda sadece TRT kanalları kalsa bile gidip de bir platforma üye olmam. Çünkü bu temel ihtiyaç değil elektrik, su gibi değil. Yaşam şartlarımız ve standardımız belli. Zaten Türksat'ta yeterince ücretsiz yayın var ama esas bahsetmek istediğim zorunlu bir Dijitürk kullanıcısı olarak Dijitürk'ten neden memnun olmadığımdır. Bunu anlatmak ve paylaşmak istedim.

    Ve bunlara bir yenisini daha eklemek istiyorum.

    Dükkanımda Türksat var ve Olimpiyatları 3 kanaldan (TRTSPOR, İDMAN, İÇTİMAİ TV) izliyorum. Dijitürk ana paket üyesi olan bir insan ise Olimpiyatları sadece TRTSPOR'dan yani tek kanaldan ve üstelik Türksat'a göre çok daha düşük bir çözünürlük kalitesiyle izliyor. Ve bu insan her ay para ödemesi yapıyor!

    Ben buna üzülüyorum. Bu da onlarca şikayetimden sadece biri.

    Örneğin TRT BELGESEL'den bağsedilmiş. Dijitürk'teki yayın Türksat'a göre çok daha düşük kalitede ve kanal belgesel kanallarının en sonuna atılmış bilerek! Arada şifrelilerin SMS üyelik yazıları okunsun diye. Kendi kanalları LİG TV ve SHOW gibi kanallar izleyicinin kolay hafızada tutacağı 77; 22 gibi ardışık rakamlara konmuş. Rakip kanallar uzağa atılıp araya onlara ulaşmayı zorlaştıracak hafif kanallar konmuş! Bunlar yüzlerce eksiklikten sadece birkaçı.

    Sonuç olarak Dijitürk'ü tavsiye etmiyorum, memnun değilim. Kesinlikle Türksat'ı tavsiye ederim.

    EKLEME:

    Bir ara DSMART denedim ondan da memnun kalmadım. Dsmart'taki HD yayınlar Türksat'taki SD yayınlardan daha kötü kalitede bir kandırmacadır fikrini edindim! Ancak DSMART'ın bir iyi yönü var; Türksat'taki tüm yayınlar alınabiliyor; bedava yayınlara ek para almıyor ve şifrelemiyor; TRT'ler gibi çoğu kanalın çözünürlüğü DÜŞMÜYOR! İsteyen elle sıralama yapabiliyor. Dsmart Dijitürk'e göre daha iyi ama yetersiz. En iyi TV izleme metodu açık ara ve tartışmasız TÜRKSAT'tır. Bir dost deneyimi...
    Kanal sıralamasına takmanıza gerek yok. bir süre kullandıktan sonra oldukça mantıklı gelmeye başlıyor. ancak sizin gibi giriş paketi kullananlar için sıkıntı olabilir. maalesef digitürk sizin gibi işi ucuza kapatayım ama bana herşeyi sunsun beklentisi olanlar için uygun değil. sizin paketinizde zaten digitürkü digitürk yapan kanalların hiçbiri yok. dolayısıyla türksatım da türksatım diye kendinizi yerlere atmanızı doğal karşılıyorum. digitürke verdiğiniz paraya değmesi için; HD kutu kullanacaksınız, eski adıyla sinema paketi alacaksınız ve spor seviyorsanız ligtv ekleteceksiniz. dsmart konusuna gelince; aslında en kazık platform bana göre. çünkü aktardığı kanal sayısı çok az ve çoğu kanalı türksat'taki şifresiz yayınlardan verdiği için maliyeti oldukça düşük. digitürkten daha az kanal maliyeti olmasına rağmen ligtvsiz full digitürk ile aynı parayı istiyor. işin kötüsü HD yayın kalitesi de çok düşük. olimpiyatları izleme konusunda da paketinizin minik olması nedeniyle diğer kanalları seyredememenizden ötürü digitürkte olimpiyatları yayınlayan başka kanal yokmuş hissine kapılmışsınız doğal olarak. ama biz birçok kanaldan izliyoruz ve digitürk kullanıyoruz. sonuç olarak TRT seyredecem diye niye gidip digitürk aldınız ki? size hiç uygun değil digitürkün yayın konsepti. ben trt kanallarından sadece trt müzik izlerim düzgün program olursa o da. trt'nin şu anki kalitesizliği ve taraflı yayını sonucunda çoğu kişinin de izlediğini sanmıyorum. ama sizin gibi trtciler için en iyisi türksat. 2 sene para ödeyip kendinize eziyet edeceğinize verin 85 tl kurtulun. sonra 30tlye bir kendize türksatı cam gibi gösteren bir cihaz alırsınız keyfinize bakarsınız.

  19. #19
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-11-2009
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    5,152
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    512673

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi binici Mesajı Göster
    Kanal sıralamasına takmanıza gerek yok. bir süre kullandıktan sonra oldukça mantıklı gelmeye başlıyor. ancak sizin gibi giriş paketi kullananlar için sıkıntı olabilir. maalesef digitürk sizin gibi işi ucuza kapatayım ama bana herşeyi sunsun beklentisi olanlar için uygun değil. sizin paketinizde zaten digitürkü digitürk yapan kanalların hiçbiri yok. dolayısıyla türksatım da türksatım diye kendinizi yerlere atmanızı doğal karşılıyorum. digitürke verdiğiniz paraya değmesi için; HD kutu kullanacaksınız, eski adıyla sinema paketi alacaksınız ve spor seviyorsanız ligtv ekleteceksiniz. dsmart konusuna gelince; aslında en kazık platform bana göre. çünkü aktardığı kanal sayısı çok az ve çoğu kanalı türksat'taki şifresiz yayınlardan verdiği için maliyeti oldukça düşük. digitürkten daha az kanal maliyeti olmasına rağmen ligtvsiz full digitürk ile aynı parayı istiyor. işin kötüsü HD yayın kalitesi de çok düşük. olimpiyatları izleme konusunda da paketinizin minik olması nedeniyle diğer kanalları seyredememenizden ötürü digitürkte olimpiyatları yayınlayan başka kanal yokmuş hissine kapılmışsınız doğal olarak. ama biz birçok kanaldan izliyoruz ve digitürk kullanıyoruz. sonuç olarak TRT seyredecem diye niye gidip digitürk aldınız ki? size hiç uygun değil digitürkün yayın konsepti. ben trt kanallarından sadece trt müzik izlerim düzgün program olursa o da. trt'nin şu anki kalitesizliği ve taraflı yayını sonucunda çoğu kişinin de izlediğini sanmıyorum. ama sizin gibi trtciler için en iyisi türksat. 2 sene para ödeyip kendinize eziyet edeceğinize verin 85 tl kurtulun. sonra 30tlye bir kendize türksatı cam gibi gösteren bir cihaz alırsınız keyfinize bakarsınız.
    Aklımdan geçen ne varsa resmen aynısını söylemişsiniz.

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    25-05-2008
    Mekan
    43 Kütahya
    Mesajlar
    4,196
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    434617

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ati39 Mesajı Göster
    herkesin kendi düşüncesi ama digital platformlara para verilmez bana göre...
    Aynen.. hiç bir zaman hiç bir paralı üyeliğim olmadı, motorlu çanak ile 9 uyduda gezip dilediğimi seyrediyorum.

    Tek zorluğu proğramların yayın saati ve içeriğini bilemiyorsun.Gün geçmiyor ki Favori listeme yeni bir kanal eklenmesin.

    Prensip edindim her Pazar günü 2 uydu güncellerim.. istediğim kanalları dizerim kalanını silerim gider.

3 sayfadan, 1. sayfa 123 SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı