Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 2 mesajdan 1 ile 2 arası

Konu: üyelik ipatalinden bir sene sonraki fatura

  1. #1
    Starting Member
    Giriş Tarihi
    10-08-2012
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1
    Üye No
    582637

    üyelik ipatalinden bir sene sonraki fatura



    Geçen sene yaz aylarında tarafıma gelen ihtarname sonucunda dsmart ve beraberindeki internet paketim firma tarafından birikmiş fatura borcu ve fesih bedeli adı altındaki bedelin tarafımdan tahsil edilmesini müteakip olarak iptal edilmiştir. Bugün yani iptalin üzerinden yaklaşık bir sene sonra 17 ağustosa kadar 276 tl lik bir ödemem olduğu ve bu ödemeyi gerçekleştirmemem durumunda hakkımda yasal işlem başlatılacağına dair bir mesaj aldım. bu bedelin ayrıntısını sorguladığımda geçen senenin nisan ve mayıs faturaları ile tarafıma yapmış olduklarını iddia ettikleri cihazı iade talebine karşılık vermemem sonucunda bu cihazın bedelinin tarafımdan istenmesi ile ilgili bir bedel ve sonraki ay için de ne olduğu belli olmayan 40 tl lik bir bedel olduğunu gördüm. müşteri hizmetlerini aradığımda tarafıma mantıklı bir açıklama getirmedikleri gibi bu geçen bir senenin anlamını sorduğumda bunun doğal bir süreç olduğu gibi mantıksız bir cevap aldım. sonradan onlar bana söylemeden tek fatura altında ödüyor olduğum internet paketiyle dsmart paketinin o süreçte ayrılmış olabileceğini ve iptalin sadece internete uygulanmış olabileceğini söylediğimde ise hemen bu düşüncemi benimseyerek evet öyle olmuştur demeleri de işin en komik kısmıydı. eğer öyle olmuş ise bile bu durumdan bir sene içinde tüm iletişim olanaklarına sahip olan bir firmanın tarafımı haberdar etmemesi nasıl açıklanabilir. diğer yandan bana yapmış olduklarını iddia ettikleri cihaz iade talebi hiçbirşekilde tarafıma ne yazılı ne de sözlü olarak ulaşmamıştır. bu durumla ilgili olarak üç müşteri hizmetleri danışmanına ayrı ayrı talep açtırdım ve 17 ağustostan önce tarfıma tatminkar bir cevap verilmesini ümit ediyorum. bir diğer hususta tarafıma daha önce çektikleri ihtarname sonucunda yapmış olduğum ödeme ile ilgili kayıtlara hiçbir şekilde ulaşamadıklarını ifade etmeleri oldu. oysa ki o ödemeyi gerçekelştirdikten sonra hemen aradığım call center agent bana bundan sonra herhangi bir maddi yükümlülüğüm doğmayacağını dile getirmişti. şu andaki mevcut durum tarafımdan kabul edilemez bir haldir.
    Düzenleyen deniziq : 10-08-2012 at 00:39

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    14-12-2007
    Mekan
    01 Adana
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,120
    Üye No
    405996

    Geçmiş olsun. Sorun çözülür mutlaka; ama sizi uğraştıracakları kesin. Ben de D-smart üyesiyim; burada her gün bu tür sorunları görüyorum. Taahhüt dolunca artık yeniletmeyi düşünmüyorum.


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı