Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 16 mesajdan 1 ile 16 arası

Konu: Next 8000 X-cam Ve Matrİx ModÜlle Polsat Paketİ Auto

  1. #1
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    03 Afyonkarahisar
    Mesajlar
    4,108
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    198

    Next 8000 X-cam Ve Matrİx ModÜlle Polsat Paketİ Auto



    NEXT 8000 X-CAM VE MATRİX MODÜL 1.055 YAZILIMI İLE 13E HOTBİRD,DEKİ POLSAT PAKETİ AUTO OLUYOR. BUNU ÖZELLİKLE KENDİM DENEDİM. :) :wave: :wave: :wave:

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    03 Afyonkarahisar
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2,022
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    100

    evet doğru. alt slotta olmak şartı ile polsat nex 8000 de auto yapıyor.

  3. #3
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mesajlar
    3,190
    Üye No
    187

    selamlar;
    Arkadaşlar hotbird deki polsatlar hangi kartla FUn lamı titanyumla mı rom1o lamı neyle nasıl hangi yazılımla auto oluyo? Allah Allah ben baya uzak kaldım galiba bir anlatın bakalım nasıl oluyor emu dada oluyormu auto?
    saygılar iyi çalışmalar..

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    03 Afyonkarahisar
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2,022
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    100

    next 8000 de , mr1.055 de ikisi de kart kullanmıyor.

  5. #5
    Super Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    27,301
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    192

    Kaç dk da au yapıyor alt slotta eski ****** varken hiç duymadım bugüne kadar polsatı au yaptığını mr ın kendi kendine ...
    Şöyle test edin set default *** e basın modul ilk 1.055 yüklendiği eski keyli polsat haline dönsün ve sonra kanal üzerinde polsatta bekleyin au yapacakmı diye bende yapmıyor polsatı au hiçbir zamanda polsatı ve caboyu yapmadı bugüne kadar..
    2-3 gündür *** değişmiyor orda yanılmış olabilirsiniz au yaptığını zannetmişsinizdir...

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mesajlar
    3,190
    Üye No
    187

    selamlar:
    Mach1 Hocam bende modul alacaktım walla Hotbirdde Polsatlar Au oluyor diye Hay Allah razı olsun..Ben nextte hiç modul kullanmıyorum az kalsın alacaktım beklemekten zarar gelmiyo bi kere daha anlaşıldı..
    Saygılar iyi çalışmalar.

  7. #7
    Super Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    27,301
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    192

    Bu akşam mesela 5 kez *** değiştirdi bu yukarda au yapıyor diyen arkadaşlar acaba 5 kez *** girmeden açtılarmı bi yanıt verirlerse iyi olur..

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    10 Balıkesir
    Mesajlar
    1,090
    Üye No
    886

    baya ilginç denedinizmi?

  9. #9
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    14 Bolu
    Mesajlar
    6,285
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    77

    Sanırım deneyen olmadı. *** değiştirmeyince öyle algılandı.

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    10 Balıkesir
    Mesajlar
    1,090
    Üye No
    886

    usta adam auto diyo :)

  11. #11
    Uydumarket Firma Yetkilisi
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    40
    Mesajlar
    7,665
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    231

    hayır arkadaşlar..ben matrix 1.055 i denedim..polsatlarda auto falan yapmıyor..yani yine elle *** girmek gerekiyor..ama hispasatta auto yapıyor..

  12. #12
    Super Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    27,301
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    192

    Sende caboyu au yapıyormu peki caboyu 00 ve 01 keyi sil 0000 gir yada başka bir paketin 3 er 3 er keyini gir kaydet emu on olsun sonra cabo üzerinde bekle bakalım bulacakmı yada digital+ üzerinde bende olmuyor valla siz oluyor okay diyorsanız benim modul nalları ditki demektir devamlı yazılım atmaktan..

  13. #13
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mesajlar
    3,190
    Üye No
    187

    selamlar;
    yaw arkadaşlar Hotbird de polsatlar AU oluyormu olmuyormu? :crashs:
    saygılar iyi çalışmalar..

  14. #14
    Co-Administrator
    Giriş Tarihi
    14-12-2003
    Mekan
    37 Kastamonu
    Yaş
    64
    Mesajlar
    8,657
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    21

    Polsatlarda AU olmuyor yalnızhispada D+ da ok......cabo uzun zamandır *** değiştirmedi sanıyorum onu denemedim ..........

  15. #15
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    03 Afyonkarahisar
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2,022
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    100

    master 3 test yazılımı zedeyim. Bu test yazılımı mr modülü görmüyor. ne yaptımsa gösteremedim. bu sebepten size ne diyeceğimi bilmiyorum.

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    10 Balıkesir
    Mesajlar
    1,090
    Üye No
    886

    master 3 yazılımında matrix ve diğer moduller çalışmaz denıldı okumadınmı ...

    selamlar


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı