Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 7 mesajdan 1 ile 7 arası

Konu: zoom x4 ile ilgili ciddi bir sorun

  1. #1
    Member
    Giriş Tarihi
    31-01-2004
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    55
    Üye No
    1394

    zoom x4 ile ilgili ciddi bir sorun



    Win xp pro altında ethernet üzerinden x4 modem kullanıyorum.
    Ne ilgisi var bilmiyorum ama KAV5.0 kurulumundan sonra modeme erişemedim. Modem bağlantı kuruyor ama tüm ayarlarım normal olduğu halde ben modeme erişemiyorum. Yönetim konsolu açılmıyor, hiç bir program internete baglanmıyor.

    İlk kurulumda da aynı şeyi yaptı, bilgisayarcı o zaman nasıl düzeltti bilmiyorum ama bu üçüncü kez aynı sorunla karsılasmam. Birinde normal kapattım ertesi gün calışmadı,ikincisinde sp2 kurulumundan sonra bozuldu, sp2'i kaldırdım. Bu üçünçü.İlk sefer ağ kartını kaldırıp, kurup, ayarları yapınca düzelmişti, bu kez o da işe yaramadı.

    Bilgisayarda iss kurulu, ondan olabilir mi? Artık sıkıntı veriyor. Bilgisi olan arkadaşların acil yardımını bekliyorum.

  2. #2
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    09-08-2004
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,632
    Üye No
    22875

    New Icon3

    Modemin yazılımını unistall et, ethernet katınının sürücüsünü kaldır, modemi çıkar ve windows'u yeniden başlat, ethernet kartını tanıt ve windows'u yeniden başlat, modeminin sürücülerini yükle, bilgisayarı kapat, modemi tak ve bilgisayarını aç ve consol'a girmeyi dene. Bu şekilde de düzelmezse... :

    'Control Panel'den 'Network Connections'ı seçiniz.
    'Zoom USB Network Adaptor'e ait ağ bağlantısına mouse'un sağ tuşuyla tıklayarak 'Properties'i seçiniz.
    Açılan pencerede 'Internet Protocol (TCP/IP)'yi seçerek 'Properties' butonuna tıklayınız.
    Açılan özellikler penceresine aşağıdaki değerleri yazınız.

    IP address: 10.0.0.3
    Subnet mask: 255.255.255.0
    Default gateway: 10.0.0.2

    'OK' butonlarına tıklayarak pencereleri kapatınız.

    Birde bu şekilde denermisin...
    Düzenleyen xmuratcetinx : 09-12-2004 at 16:43

  3. #3
    Member
    Giriş Tarihi
    03-06-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    67
    Mesajlar
    125
    Üye No
    15879

    Bende zoom x5 kullanıyorum.Ve bendede aynı durum oluşmuştu.Bir iki kez bilgisayarı kapatarak elletrik bağlantısınıda kesip sonra yeniden başlatmıştım.Bir kaç kere sorun bu şekilde çözülmüştü ama sonraları modeme hiç ulaşamaz oldum.
    Çözüm:Modem-PC bağlantısını ethernet üzerinden kaldırarak usb bağlantısına geçtim ve sorun kesin bir şekilde ortadan kalktı.Ama x4 modelinde usb bağlantısı varmı bilemiyorum.Eğer varsa basit ve kesin bir yol olarak bunu öneririm.Eğer usb bağlantısı seçmesi yoksa herhalde ethernet kartının sürücüsünü kaldırarak bu sürücüyü yeniden kurmak gerekir.Bu son dediğim sadece bir düşüncedir.
    Kolay gelsin.

  4. #4
    Member
    Giriş Tarihi
    31-01-2004
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    55
    Üye No
    1394

    Yardımlar için tesekkurler. USB var ve ilk kurulumda USB tercih etmiştim ama modeme ulasamadık.Onun üzerine ethernete gecmiştik.

  5. #5
    Junior Member
    Giriş Tarihi
    18-02-2004
    Mekan
    54 Sakarya
    Yaş
    59
    Mesajlar
    48
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    3165

    ustam kav dediğin kaspersky ise ve yeni sürüm ise bildiğim kadar ile reg dosyasını internete girince geçersiz kılıyor ve senin net ile bağlantını kesiyor ben kendi yaşadığım problere dayanarak söylüyorum bana göre kaspersky dan kaynaklanan bir sorun bu. Bazı yerlerde okuduğuma göre sırf reg dosyasının yüzünden önceki versiyonları kullananlar var. Birde tarihi geriye alarak da deniyebilirsin

  6. #6
    Member
    Giriş Tarihi
    31-01-2004
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    55
    Üye No
    1394

    Çok tesekkurler sayın can_m. Herhalde haklısınız, sadece kav 5.0'ı (evet kaspersky)kaldırmam baglantıyı geri kazanmama yetti. Ama simdi de antivirussuz kaldım. Çünkü eski versiyon (4.5) ne yeniden kurulumda ne de sistem geri almada tam çalışıyor. Avp Monitor surekli hata verip bilgisayarı kitliyor. Boyle bir sorunum düne kadar yoktu. Bu güncelleme beni pişman etti.

    Kav 5.0 daki sorun çözülebilir mi? Aksi takdirde bana alternatif av onerebilir misiniz?
    Çünku bugune kadar hep kaspersky kullandım ve çok memnundum.

    Konu biraz dagıldı, özür dilerim...

  7. #7
    Junior Member
    Giriş Tarihi
    24-05-2004
    Mekan
    26 Eskişehir
    Yaş
    51
    Mesajlar
    38
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    14929

    New Icon23 antivirus

    avp nin bütün versiyonları aynı virus veritabanını kullanır
    güncellerken de
    3.5 133 en hızlı sorunsuz ve de ilacı bulunanıdır
    şiddetle update tersi downdate yapmanı öneririm... :devilprv:


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı