Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 12 mesajdan 1 ile 12 arası

Konu: GM 9400CI Yeni Yazılım Yokmu?

  1. #1
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    01-05-2004
    Mesajlar
    106
    Üye No
    12603

    GM 9400CI Yeni Yazılım Yokmu?



    Arkadaşlar golmaster 9400cı makinamın yazılımı yenilenmedi.
    Bu makinayı iyi bir makinayla değiştirip kurban kesmeyi düşünüyorum.
    Tavsiye verecek arkadaş lütfen.....

  2. #2
    Average Member
    Giriş Tarihi
    01-11-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    307
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    37404

    yeni yazılım forumda var pc varsa kendinde yeniliyebilirsin yeni yazılım şahane

  3. #3
    Member
    Giriş Tarihi
    27-01-2004
    Mekan
    45 Manisa
    Yaş
    49
    Mesajlar
    136
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1084

    merhaba kardeşim yeni yazılım dün itibari ile forum da yayınlandı yeni yazılımla 9400 gayet mükemmel çalışıyor üstelik pc den yazılım yükleyebiliyorsun

  4. #4
    New Member
    Giriş Tarihi
    07-12-2004
    Mekan
    09 Aydın
    Yaş
    51
    Mesajlar
    19
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    49481

    yeni yazılım yükleyince ne gibi degişiklikler oluyor

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-08-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1,840
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    22403

    şu andakini yüklersem sadece polsat auto

  6. #6
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    17-11-2004
    Mekan
    55 Samsun
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1,898
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    41576

    ne zaman cıkıyor aralık yazılımı bilen vramı?gm 9400ci

  7. #7
    Super Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    25,720
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    192

    konu başlığınu düzelt bi zahmet çöpmü diye başlıkmı olur?
    Düzenleyen mach1 : 19-12-2004 at 14:21

  8. #8
    Junior Member
    Giriş Tarihi
    05-03-2004
    Mekan
    24 Erzincan
    Yaş
    46
    Mesajlar
    38
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    5802

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi aalniak
    Arkadaşlar golmaster 9400cı makinamın yazılımı yenilenmedi.
    Bu makinayı iyi bir makinayla değiştirip kurban kesmeyi düşünüyorum.
    Tavsiye verecek arkadaş lütfen.....
    SAYIN arkadaşım elindeki makinenin aynısını bende kullanıyom makina emüsu
    konusunda haklı olabilirsin ama kanal geçisleri ve diseq secme konusunda sorunsuz calısması beni memnun ediyor...unutmaki emü olayları en dandik makinalara güncel emü cabuk cıkıyor bunun sebebide kanımca satılmayan makineleri piyasada iyi cihazlar diye gosterip satmak...elimdeki makina cok kaliteli yalnızca modul ile kullanmak daha mantıklı ben sahsen mr modul kullanıyom..ve son cıkan yazılım deyıstırme bonbardımanından mr yardımı ile cok kolay gectim...suan mr 1,161 ile polsat au +tps ok + tv cabo yok ...
    gayet memnunum sana tavsıyem kendine piyasa sartlarına gore iyi bir modul alıp keyfine bakman olmaktır ...kolay gelsin :pepper: :pepper: :pepper:

  9. #9
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    22-02-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    9,294
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    3943

    arkadaşım nedençope atasın cihazını....her reciverin birgüzelliği vardır...

    saygılar..sevgiler...

  10. #10
    Average Member
    Giriş Tarihi
    01-11-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    307
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    37404

    bence 9400 cı fiyatına göre kral makina arkadaşın dediği gibi matrix 1161 le üst sulotta mükkemmel çalışıyor

  11. #11
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-08-2004
    Yaş
    40
    Mesajlar
    891
    Üye No
    25203

    Her 2 slottada şahane arkadaşlar.Bu cihazın kıymetini bilmeliyiz ne arıza veriyor ne herhangi bir sorun.Emusuda artık PC den daha ne istiyoruz!!!!
    :)

  12. #12
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    21-12-2004
    Mekan
    07 Antalya
    Yaş
    45
    Mesajlar
    939
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    54220

    eskiden kanal gecişleri çok hızlıydı şimdi yavaşladı özellikle yerli kanallarda geçiş yavaş, emu dan kaynaklanıyo olabilirmi yapılıcak bişey varmı bi düşünün yarım saniyede kanal geçişi olan bi cihaz varmıdır ki


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı