Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 12 mesajdan 1 ile 12 arası

Konu: NextStar 7600 Sky

  1. #1
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    26-02-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2,455
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    4515

    New Icon18 NextStar 7600 Sky



    Hemen hemen herkes adını duymuştur NextStar 7600 Sky ın...
    Çıktığı günü hatırlıyorum da herkes onun peşindeydi tavsiye edilen de oydu arananda, övülende....

    Peki ya şimdi bu cihazı alanların halini bilen varmı ? cihaza version bile yok bu cihazı üreten versionla cihazı ubdate edilerek çağın ve sistemin gerisinde kalmayacağını tahahüt eden NEX firması bugün bu cihaza üvey evlat gibi bakıyor cihaza version yazılımı çıkartmıyor.

    Bu tüketiciye büyük haksızlıktır, version bir aksesuar değildir, cihazın cağa ve günüze ayak uydurması için gerekli bir durumdur, bugün bu cihaza belki yarın 8000 lere yada diğerlerinin kullanıcıları aynı durumla karşı karşıya gelecektir.

    Bu cihaz sky modüllü olmasına rağmen herşeyiyle diğer sky modüllülerin çok gerisinde.

    Lütfen Next' in Türkiye yetkilileri bizden kazandıları paraları hak etmek adına bu cihazın durumunu iyileştirsin.

    BNextStar 7600 Sky başlıca sorunları olan freex tv de donma cihazda kitlenme, modül arabilimine uyumluluk hispesat uydusunda ki gelişmelere uyarlılık sağması için gereğini yapsın.

    Firma yanlızca next 8000 için çalışacaksa yanlızca onun için ayda bir version yazılımı yapacaksa diğer ürünlerini satmasın piyasadan çeksin.

    Buradaki moderatör arkadaşlarında duruma hassasiyet göstermesi gerektiği düşüncesindeyim.

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    59 Tekirdağ
    Yaş
    60
    Mesajlar
    4,150
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    382

    istersen sunny 1030 sky güncel yazılımını atabilirsin

  3. #3
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    25-01-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    64
    Mesajlar
    25,021
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    775

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi yalcinkasim
    Buradaki moderatör arkadaşlarında duruma hassasiyet göstermesi gerektiği düşüncesindeyim.
    Buradaki mod arkadaşlarla konunun ne ilgisi var? Mod arkadaşların şu iyidir, şunu alın diye firma reklamı yaptıklarını hiç görmedim. Firmaya direk mail at. Şikayetlerini ilet. Kolay gelsin..........

  4. #4
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    26-02-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2,455
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    4515

    Ben moderatörlerin marka reklamı yaptığını yada yapması gerektiğini yazdığımı hatırlamıyorum, ortada bi sorun var buda NextStar a yazılım yapılmıyor.

    Herşey Firmaya atılan maillerle bitiyosa o zaman herkes çeksin gitsin burdan.... burda ne işimiz var?

    herkes teknik desteği ve yardımı cihazın yetkili web sitesinden mi alıyo ?

    Burdaki moderatörlerinde konuyla ilgili yorumları vardır herhalde avukat yada sözcü ile yada aracı ile yardım ettiklerini sanmıyorum. Ayrıca konuyu next teknik' e ilettik,

    iletmeye devam edeceğiz moderatör arkadaşlarda bu cihazı kullananlara destek olmalı BEN BU CİHAZI KULLANMIYORUM ama kullanan 100 lercesi hergün yardım istiyor.

  5. #5
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    21-10-2003
    Mekan
    42 Konya
    Yaş
    50
    Mesajlar
    20,147
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    3

    arkadaşlar sakin olalım.. birbirimize karşı yazarken liütfen kırıcı olmayalım..
    neyse arkadaşım en son yazılımı den yazılım güncelleme ordan NEXT STAR ve YE 7600 Sky dan alabilirsin..
    şimdi firma mutlaka eğer bu ürünü satıyorsa ve satmaya veya diğer satıcılar arasından seçilmeye devam edecekse bunun desteğinide verecektir..ama bu biraz sabır işi hemen cihaz çıkınca yazılımlar dökülmeye başlamaz..next8000 dede öyle oldu..ondada 1-2 ay sonra test yazılımı çıktı..şimdi zaten bu cihaz çıkalı herhalde 1 ay olmadı..sorunları vsileri firmaya ulaştırırsan bu yeni yazılım için daha kolay olur..yazılım çıkmasında bir faydan katkın olur..biz her cihaz için firmayla görüşüp destek isteyemeyezki..zaten diğer sorunlar konusunda yeterince yardımcı olmaya çalışıyoruz birde bu tip şeylerle uğraştırmayın..birazda kendiniz çaba gösterip bazı konularda direk firmaylada irtibata geçinki yazılıma hız versinler..

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,724
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    368

    Yıkıcı gibi değil yapıcı gibi konuşmaya çaba sarfedelim.Bence arkadaş sanki kuyruğuna basılmış gibi konuşuyor.Zannedersem X bir firmanının elemanıyymış gibi davranıyor.Saygılarımla

  7. #7
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    26-02-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2,455
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    4515

    Benim frofilim oldukça açık hiç bir firmanın üyesi değiliz kendi çapımızda yaşadığımız yerdeki insanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz sorunlar dile getirildikçe çözüm bulur kanısındayım. Kuyruğuma basıldığı felan yok ben bu cihazı veya aparatı kullanmadığımı belirttim, ayrıca konuyu firma yetkililerinede ilettik tabiki ses yok Moderetör arkadaşlardan da istediğimiz destek topiğe yazılıcak yardımlaşma yazısından başa bişe değildir kimseye siz durumu yetkiliye iletin demedik.

    Ayrıca X firmanın savunucularıda belli olmakta yazışmadan, bizim amacımızın herkes hak ettiği hizmeti alsın.... Buna rağmen yanlış anlaşıldığım için üzgünüm.

  8. #8
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    21-10-2003
    Mekan
    42 Konya
    Yaş
    50
    Mesajlar
    20,147
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    3

    x mixi karıştırmayın herkes kullandığı cihazın iyi olmasını ister haklı olarak..neyse zaten sorunlar yazılmazsa çözüm olmaz..arkadaş hem buraya hemde ilgili firmaya yazmış..ilgili firmada herhalde gereğini yapacaktır..eğer bu piyasada hala o cihazlardan satmak istiyorsa..ben bir next kullanıcısı olarak next cihazlarının hiçbirinin hemen çıkar çıkmaz desteksiz kalmayacağını size söyleyebilirim..ne zamanki elimizde kullandığımız cihazlar en iyi en güzel kullanımı yapabileceğimiz yazılım çıktımı ozaman başka yazılım beklemek yanlış olur..mesela plus serisine 501 yazılımı en son yazılımdır..501 den sonra çıkan emu yazılımı ekstradır benim için..hiç bir firma module göre yazılım değiştirmez..ama bu model üzerinde gömülü modul olduğu için bunu mutlaka geliştirecektir..bu yazılım olayında acele etmeyin bence..her halikarda o dediğiniz sorunlardan firmanın haberi vardır ve yazılım çalışması yapılıyordur..hemen pat diye yazılım yapılıp verilemez..alıpta kullananlara bekleyin demekten başka çareniz yok..eğer yazılım hazırsa zaten doktor yazar..

  9. #9
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    23-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    1,724
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    368

    İnsan kendi kullanmadığı bir cihaz için böyle konuşmaz.
    ""Bu cihaz sky modüllü olmasına rağmen herşeyiyle diğer sky modüllülerin çok gerisinde.
    Lütfen Next' in Türkiye yetkilileri bizden kazandıları paraları hak etmek adına bu cihazın durumunu iyileştirsin.
    BNextStar 7600 Sky başlıca sorunları olan freex tv de donma cihazda kitlenme, modül arabilimine uyumluluk hispesat uydusunda ki gelişmelere uyarlılık sağması için gereğini yapsın.""
    Elbetteki isteklerimiz olacak eğer karşı tarafta bizim isteklerimize eğer isteklerimiz olabilecek gibi bir istekse muhakkak cevaplanacaktır.Ama onların belirlediği bir zamanda.Çünkü bizler bir cihazın sahibiyiz.Onlarsa ürettikleri ve sattıkları on binlerce cihazın sorumluluğu altında.Biraz sabır birazda iyiniyet.Saygılarımla.

  10. #10
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    25-01-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    64
    Mesajlar
    25,021
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    775

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi yalcinkasim
    Burdaki moderatörlerinde konuyla ilgili yorumları vardır herhalde avukat yada sözcü ile yada aracı ile yardım ettiklerini sanmıyorum.
    Bu forumda hiçbir arkadaşımızın avukat/sözcü/aracı ya ihtiyacı yok. Hiç kimse de avukat/sözcü/aracılık yapmıyor. Forumda açık bir alana görüş yazmışsınız ve forumun bir üyesinden cevap almışsınız. Yazınız ne kadar normal ise, cevap da o kadar normal. Eğer cevabı sadece mod arkadaşlardan almak istiyorsanız onlara PM atın. Açık alana yazmayın. Konu benim açımdan kapanmıştır. Herkese kolay gelsin.........

  11. #11
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    26-02-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2,455
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    4515

    syn arkadaşım nebu tv insan kendi kullanmadığı cihaz içinde yorum yapabilir, ne sizin bana neden benim sizi eyalan konuşma gibi bir durumumuz yok, ben GM 11400 kullanıyorum (buna daha önce yazdığım GM ile ilgili topic lere bakarak emin olabilirsin)ondan öncede D 911 U kullnmıştım Next in hiç bir ürününü şahsi olarak kullanmadım ama bu cihazları tanırım, yaşadığım yerde uydu alıcısı ve aparatı kullanan bayağı arkadaşım var, onların adına adına çoğul konuştuğum için kafan karıştı herhalde... O Arkadaşalrımıza da kendimiz gibi sahip çıkmak istiyoruz eksiği olan cihazları eleştiriyoruz bunu sizinde yaptığınız olmuştur. Bizden aldığı paraları Hak etmeli derken " Birimiz hepimiz için ideolu ile hayata baktığımızdan olsa gerek..

    Umarım beni anlıyosundur... Bu işin ticaretcisi değil meraklısıyım.Başarılar!

  12. #12
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    21-10-2003
    Mekan
    42 Konya
    Yaş
    50
    Mesajlar
    20,147
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    3

    ya olayları çarpıtmayalım..herkes bugünlerde bahane arıyor ortayerde sorun yokken sorun yapmayalım..yalcinkasim sizdeyukardaki yazılarımı okuyun eğer yazılım hazırlanıyorsa zaten verilir..saklanmaz..konuyu burda kapatıyorum burası tatsız olmadan..


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı