Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 9 mesajdan 1 ile 9 arası

Konu: YuMaTu IQ Plus, Dörtlü Bağımsız LNB ile Sorunsuz Çalışır Mı?

  1. #1
    Average Member
    Giriş Tarihi
    08-02-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    495
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    184901

    YuMaTu IQ Plus, Dörtlü Bağımsız LNB ile Sorunsuz Çalışır Mı?



    Mrb arkadaşlar,

    Yarın ikinci uydu alıcısı alıcam. Merak ettiğim bi soru var. Bende dörtlü bağımsız lnb var. Bugün kurulumunu tamamladım. Bu forumda geçen günlerde bi topic okudum. Yumatu IQ Plus, aynı LNB'ye bağlı olan diğer uydulara göre sinyali biraz daha düşük gösteriyormuş. Ne kadar doğru???

  2. #2
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    07-12-2006
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    1,154
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    294305

    kesinlikle hiç bir problem yaşamassın bende 2 li kullanıyorum normal IQ serisi
    4x4 lük şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım emu dersen şuan rakibi yoktur
    özellikle bu seri IQ piyasada benim diyen her marka cihazla
    hız şifre ve yazılım desteği bakımından benim diyen cihazlarla yarıştırrım

  3. #3
    Average Member
    Giriş Tarihi
    08-02-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    495
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    184901

    Tercihimi Neta Nanobx'tan yana yaptım. IQ Plus'ı 55 ytl'ye buldum.

    Fakat Nanobox biraz daha hızlı kanal değiştiriyor diye seçimim Nanobox oldu.

    Aşağıdaki konu linkinde yorumlarım var.

  4. #4
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    07-12-2006
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    1,154
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    294305

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi coderMX Mesajı Göster
    Tercihimi Neta Nanobx'tan yana yaptım. IQ Plus'ı 55 ytl'ye buldum.

    Fakat Nanobox biraz daha hızlı kanal değiştiriyor diye seçimim Nanobox oldu.

    Aşağıdaki konu linkinde yorumlarım var.
    ne diyek hayırlı olsun yarın bir gün yazılım diye :crashs: vurmasınız

    bir cihaz alacaksan önemli olan markası değil önce fiyatı sonra clonu vede daha sonra

    yaptığı işdir hiç bir zaman markalı bir cihaza güvenmeyeceksin

    ne kadar çok clon okadar çok destektir bunu unutmayın

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    01-03-2007
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,142
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    326406

    Evet hayırlı olsun cihazın . sen bakma ona buna colone molone .kafasını vuruyor duvara baksana topu bir araya gelıpte koloneleri moloneleri tpsyi absatı veremiyor . Kelin ilacı olsa başına sürer .geç bunları sen bak rahatına.en güzel günlerde kullan
    Düzenleyen mahlukabi : 19-07-2008 at 03:45

  6. #6
    Average Member
    Giriş Tarihi
    08-02-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    495
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    184901

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi master71 Mesajı Göster
    ne diyek hayırlı olsun yarın bir gün yazılım diye :crashs: vurmasınız

    bir cihaz alacaksan önemli olan markası değil önce fiyatı sonra clonu vede daha sonra

    yaptığı işdir hiç bir zaman markalı bir cihaza güvenmeyeceksin

    ne kadar çok clon okadar çok destektir bunu unutmayın
    Clonu anlamını bilmiyorum. Sadece türksat'tan yayın aldığım için emü, kart paylaşım vs. önem vermedim... Zaten verdiğim konu linkinde Nanobox'ın + ve - lerini yazdım.

  7. #7
    Adviser
    Giriş Tarihi
    25-05-2004
    Mekan
    59 Tekirdağ
    Mesajlar
    9,031
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    15091

    "coderMX" sonunda seçimini yapmışsın hayırlı olsun.

  8. #8
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    07-12-2006
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    1,154
    Kan Grubu
    AB Rh ( + )
    Üye No
    294305

    ben kafamı ne vuracağım da bizde bolluk hiç bitmiyorki peki bişi soracam
    maden tps absat yazılımları veriyonuz cihazlarınız niye kilitleniyor onuda bi zahmet açıklayı verin
    bi kaç eşe dosta satık herkez başımızı arıtıyor bir satte cihaz açılıyor bukadar geç açılan
    bi inpax bide sanırım dizipa cihazlarıdır
    Düzenleyen master71 : 19-07-2008 at 12:26

  9. #9
    Average Member
    Giriş Tarihi
    08-02-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    495
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    184901

    Seçimimi Nanobox'tan yana yaptım. Bu linkte + ve - lerinide yazdım.


    YuMaTu'nun ben foruma Next 9000'den daha yavaş kanal değiştirdiğini yazmıştım. Yanılmışım, kumandasını elime aldığımda gayet tatminkar hız değiştirdiğini fark ettim. Yani Next 9000 ile hız farkı bulamadım.

    IQ Plus'ın kasası daha güzel metal şık. Nanobox plastikten kasa yapmışlar.

    Bide Nanobox'ın kumandası hiç güzel değil. Sert tuşları ve küçük.

    Ben Next'in kumandasını yere, tavana, tersine vs. tutuyorum. Her türlü alıyor. Neta Nanobox kumandası bu konuda çok zayıf sadece cihaza doğru tutarsanız çalışıyor.

    Neta şuan benim için tek avantajı var. Çok hızlı kanal değiştiriyor. Belki tekrar bi uydu alıcısı alıcak olsam yani üçüncü uydu alıcısına ihtiyaç duysam bu sefer YuMaTu IQ Plus alırım...
    Düzenleyen coderMX : 19-07-2008 at 13:17


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı