Uydumarket Banner  

5 sayfadan, 1. sayfa 12345 SonSon
Gösterilen Mesajlar: 98 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: espn yakında d-smart'ta 77. Kanalda

  1. #1
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    18-05-2008
    Mekan
    78 Karabük
    Yaş
    31
    Mesajlar
    589
    Üye No
    433692

    espn yakında d-smart'ta 77. Kanalda



    espn yakında d-smart 77.kanalda(espn classıc değil)


  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    02-11-2007
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    5,032
    Üye No
    396113

    Hocam coştu bu D-Smart, ucuz olur umarım bu kanal.:smilies38::smiles31:

  3. #3
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2006
    Mekan
    38 Kayseri
    Mesajlar
    8,663
    Üye No
    258046

    inşallah arkadaşım dediğin gibidir..bu kanal süper ya..gelmesi süper olacaktır..gercekten kaliteli kanal..hadi bakalım dsmartta eleştirenler bakın neler geliyor daha ne kanallar gelecek..diğer platformda uyusun.. öyle..
    teşekkürler dsmart...müthişsin..

    işte web sitesi..
    Düzenleyen lawik38 : 01-07-2008 at 15:28

  4. #4
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    abi inanmıyorum ya espn vay be d-smart müthiiş bişey yapar eğer gelirse hd yayınını da alırlar dt deki fox sporta bin basar valla

  5. #5
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2006
    Mekan
    38 Kayseri
    Mesajlar
    8,663
    Üye No
    258046

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lebron_93 Mesajı Göster
    abi inanmıyorum ya espn vay be d-smart müthiiş bişey yapar eğer gelirse hd yayınını da alırlar dt deki fox sporta bin basar valla
    evet arkadaşım gelecek daha neler gelecek nedense bazı dostlar inanmıyor..devamlı eleştiriyor..bakın dsmart durmuyor devamlı yenilikler yapıyor..bu kanal için ücret ödenir..bu kanalı nilesattaki paketlerde izliyorduk..manyak bir kanal..birde Türkce dil seceneği olursa tatından yenmez valla..:smiles10::smiles34::banana:


    Amerikan futbolu+boks karşılaşmaları (mıke tyson)daha neler neler..bravo dsmart bu kanall ortalığı karıştıracak valla..
    Düzenleyen lawik38 : 01-07-2008 at 15:35

  6. #6
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    çok doğru söylüyosun valla ne kadar olsa verilir d-smart yavaş yavaş atılım yapmaya başlamalı diyoduk adamlar 1 haftada sinematv sinematv-2 sinematv aile futbol smart espn nooluyo abi ya

  7. #7
    Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    60
    Mesajlar
    23,964
    Üye No
    149

    Güzel oldu bu iş...birde SkySports UK koyarlarsa ballı kaymaklı olur...ama bunlar Ücretli Pakete girecek, fazla heveslenmeyelim...

  8. #8
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    girsin hedo hocam ya ben zaten dt üyesiyim ama o kadar para weriyoruz yinede spor konusunda bi turkcell süper lig bi de dizimax i izliorum günde 3 saat d-smart izliorum artık dt ye neredeyse hiç bakmıorum bi hd yayını idare eder o kadar

  9. #9
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2006
    Mekan
    38 Kayseri
    Mesajlar
    8,663
    Üye No
    258046

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi hedo Mesajı Göster
    Güzel oldu bu iş...birde SkySports UK koyarlarsa ballı kaymaklı olur...ama bunlar Ücretli Pakete girecek, fazla heveslenmeyelim...
    sayın hocam bu kanal gelsinde parası sorun değil...herkez böyle bir kanal bekliyordu..hatırlarsanız espn clasicc gelince herkez keşke orjinal olan gelsin demişti işte geliyor..işte mucize gercekleşti..zaman geldi..inşallah kavuşacağız kanalımıza..inanın ağlamak istiyorum sevincten ne yapacağımı bilemiyorum..:banana::smiles10::smiles19: şimdi oynama zamanı...

  10. #10
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lawik38 Mesajı Göster
    sayın hocam bu kanal gelsinde parası sorun değil...herkez böyle bir kanal bekliyordu..hatırlarsanız espn clasicc gelince herkez keşke orjinal olan gelsin demişti işte geliyor..işte mucize gercekleşti..zaman geldi..inşallah kavuşacağız kanalımıza..inanın ağlamak istiyorum sevincten ne yapacağımı bilemiyorum..:banana::smiles10::smiles19: şimdi oynama zamanı...
    valla düşüncelerimi yazdın arkadaşım hemen arayıp sorcam ne zaman gelio die 1 hafta içinde gelecekse tatile gitcektim gitmiycem espn için :smilies39:

  11. #11
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2006
    Mekan
    38 Kayseri
    Mesajlar
    8,663
    Üye No
    258046

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lebron_93 Mesajı Göster
    valla düşüncelerimi yazdın arkadaşım hemen arayıp sorcam ne zaman gelio die 1 hafta içinde gelecekse tatile gitcektim gitmiycem espn için :smilies39:
    tüm tatiller ertelensin eylülde gidersiniz..bu kanal için herşeyden faz geçilir valla..arkadaşlar bi arayın ya şu müşteri hizmetlerini heyecandan ölecem valla tansiyonum düştü..kalp im hızlı hızlı atıyor..sıcak bastı beni..

  12. #12
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2006
    Mekan
    38 Kayseri
    Mesajlar
    8,663
    Üye No
    258046

    lebron arkadaşım sordunmu..nediyorlar.??*

  13. #13
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    abi aradığımda çıkan kız biraz garip soruyorum şu anda yok mu diyo diorumki 76da footschool var 77 i atlıyo 78 espn classic sonra 79 nasn diorum şu an açık diil mi diyo açık zannediyolar heralde

  14. #14
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    11-11-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    4,717
    Üye No
    282493

    espn da ne veriyorlar

  15. #15
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    26-01-2004
    Mekan
    06 Ankara
    Mesajlar
    9,831
    Üye No
    960

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi lawik38 Mesajı Göster
    sayın hocam bu kanal gelsinde parası sorun değil...herkez böyle bir kanal bekliyordu..hatırlarsanız espn clasicc gelince herkez keşke orjinal olan gelsin demişti işte geliyor..işte mucize gercekleşti..zaman geldi..inşallah kavuşacağız kanalımıza..inanın ağlamak istiyorum sevincten ne yapacağımı bilemiyorum..:banana::smiles10::smiles19: şimdi oynama zamanı...
    Mucize mi? Ağlamak mı istiyorsunuz? Enteresan. Bir kanal demek sizi bu kadar sevindirdi.

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-09-2007
    Mekan
    07 Antalya
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1,369
    Üye No
    380269

    ne espn miş bee sanki biraz abartmış gibiyiz ama bende d smartan memnunum nerdeyse hergün kanal getiriyolar valla tebrikler

  17. #17
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    30-06-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    67
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    442314

    abi espn dünyanın en iyi iki spor kanalından biri bi skysports ve espn ayrıca espn abc nin bi kanalı abc yi de bilmeyen yoktur heralde

  18. #18
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-02-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,471
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    186504

    sevgili lawik38, heyecanınız yüzümü gülümsetti..

    hayırlı olsun umuyorum sinema kalanallarıda bir an evvel başlar..
    Düzenleyen ser_karabulut : 01-07-2008 at 16:09

  19. #19
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    22-11-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    2,704
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    288025

    hayırlı olsun !!!!

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    11-11-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    4,717
    Üye No
    282493

    espn da ne veriyorlar yazdım cevap gelmedi nba falan veriyorlarmı

5 sayfadan, 1. sayfa 12345 SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı