Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 7 mesajdan 1 ile 7 arası

Konu: Next 12500 ses gidiyor

  1. #1
    Member
    Giriş Tarihi
    30-01-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    117
    Kan Grubu
    B Rh ( - )
    Üye No
    67922

    Next 12500 ses gidiyor



    Merhaba

    Arkadaslar Next in en ucuz modelini yazliga aldım. (next 12500) Cihazin 3-4 gunde bir sesi gidiyor yani kanallardan hicbir ses gelmiyor (goruntu var), fabrika ayarlarina cekince cihazi duzeliyor, ama fabrika ayarlarınada alinca kanal siralamalarimi kaybediyorum ve 15 dk kanal aramakla geciyor. cok sinir bozucu bir olay. Sizce problem nerede?? :tflag:

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-04-2005
    Mekan
    77 Yalova
    Yaş
    48
    Mesajlar
    13,403
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    93084

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi runner180 Mesajı Göster
    Merhaba

    Arkadaslar Next in en ucuz modelini yazliga aldım. (next 12500) Cihazin 3-4 gunde bir sesi gidiyor yani kanallardan hicbir ses gelmiyor (goruntu var), fabrika ayarlarina cekince cihazi duzeliyor, ama fabrika ayarlarınada alinca kanal siralamalarimi kaybediyorum ve 15 dk kanal aramakla geciyor. cok sinir bozucu bir olay. Sizce problem nerede?? :tflag:
    selam

    arkadaşım, neden bu bölüme konu açmıyorsunuz ? neden cihazın ile ilgili bölümleri araştırmıyorsunuz ?

    lütfen cihazın ile ilgili bölümlere konu açın, ve o bölümlerde araştırınız.

    saygılar

  3. #3
    Adviser
    Giriş Tarihi
    28-12-2005
    Mekan
    43 Kütahya
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,797
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    170024

    :smiles20:
    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi runner180 Mesajı Göster
    Merhaba

    Arkadaslar Next in en ucuz modelini yazliga aldım. (next 12500) Cihazin 3-4 gunde bir sesi gidiyor yani kanallardan hicbir ses gelmiyor (goruntu var), fabrika ayarlarina cekince cihazi duzeliyor, ama fabrika ayarlarınada alinca kanal siralamalarimi kaybediyorum ve 15 dk kanal aramakla geciyor. cok sinir bozucu bir olay. Sizce problem nerede?? :tflag:
    Yazılımdan kaynaklanan bir sorun

  4. #4
    New Member
    Giriş Tarihi
    16-06-2005
    Mekan
    08 Artvin
    Yaş
    48
    Mesajlar
    23
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    109964

    Allah yardımcın olsun kardeşim bende aldım o illet next 12500 den kullanamdım 3 gün sonra teknosaya %15 düşük fiyatla iade ettim.next 2000 usb fta aldım.at yada sat kurtul o next 12500 den yoksa deli olursun. saygılar.

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-10-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,626
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    276042

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi kadir0606 Mesajı Göster
    Allah yardımcın olsun kardeşim bende aldım o illet next 12500 den kullanamdım 3 gün sonra teknosaya %15 düşük fiyatla iade ettim.next 2000 usb fta aldım.at yada sat kurtul o next 12500 den yoksa deli olursun. saygılar.
    aynen :crashs:

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    22-10-2006
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,626
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    276042

    yokmu şu cihazın ses problemi halledilmiş bir yazılımı ustalar(daha önceden ses probleminin düzeltiği söylenen yazılımı yükledim nafile) Allah rızası için şuna bir çare bulun insan sinir hastası oluyor yahu cihazın günde 3-4 kez fişi çekiliyor anlıyamadığım bu problem ya bu cihazın hepisinde yok yada insanların gözüne çok batmıyor anlamadım gitti.Saygılar

  7. #7
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    07-12-2005
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    652
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    162892

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi eylber Mesajı Göster
    yokmu şu cihazın ses problemi halledilmiş bir yazılımı ustalar(daha önceden ses probleminin düzeltiği söylenen yazılımı yükledim nafile) Allah rızası için şuna bir çare bulun insan sinir hastası oluyor yahu cihazın günde 3-4 kez fişi çekiliyor anlıyamadığım bu problem ya bu cihazın hepisinde yok yada insanların gözüne çok batmıyor anlamadım gitti.Saygılar
    Var hocam. Malesef aynı dertten muzdaripiz. Hala bir çözüm bulunamamış olması da bizi çok üzüyor gerçekten...


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı