Uydumarket Banner  

2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon
Gösterilen Mesajlar: 21 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: D-Smart , Bu nasıl anlayış..33 gündür sorunu çözemediler.

  1. #1
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    4,663
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    10068

    D-Smart , Bu nasıl anlayış..33 gündür sorunu çözemediler.



    Arkadaşlar elimdeki D-Smart arızalandı..(sadece Dsmart kendi kanalları çekmiyordu) ..M.Hizmetleri beni bir yere yonlendirdi..Servis dediki..Bu next cihaz biz goldmaster bakıyoruz. bunun uzerine ben Next cihaza bakan başka bir yere goturdum..Dedilerki cihaz sağlam, kart bozuk..Bu işlemler 10 gün sürdü..Sadece kartı genel merkeze istediler.gönderdim..10 gün sonra aradılar..Sizin kart arızalanmış..1 hafta içinde ücretsiz yeni kart gonderilecek..dediler.1 hafta daha geçti hala kart gelmedi..aradım aynı cümleyi tekrar ettiler...Sizin kart arızalanmış..1 hafta içinde ücretsiz yeni kart gonderilecek..33 gün oldu ben hala dsmart izleyemiyorum..
    Ben 1 yıl once Digiturk kartım bozulmuştu..Digiturk bayrampaşa Bayii 1 günde kartı değiştirdi ve aktif etmişti.
    Hakikaten anlayış farkı..Müşteri memnuniyeti açısından çok fark var..

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    04-09-2005
    Mekan
    64 Uşak
    Mesajlar
    3,348
    Üye No
    130239

    Arkadaslar bu iste daha yeni ondandir bu servis anlayisi

  3. #3
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    4,663
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    10068

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi free-x Mesajı Göster
    Arkadaslar bu iste daha yeni ondandir bu servis anlayisi
    Ama düşünsenize..ben bu arada Dsmartta atv şifresizdi ve Türkiye maçlarını komşuda izlemek zorunda kaldım.şimdi yapıldı yapılacak diye yeni bir cihaz almadım .yani bunlara güvenmekle yanlış yaptım..

  4. #4
    Moderator
    Giriş Tarihi
    22-01-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    60
    Mesajlar
    23,955
    Üye No
    149

    geçmiş olsun @cefriohm...arızanın tam Turnuvaya denk düşmesi büyük şanssızlık olmuş...

    d-smart'ın en büyük zaafı işte bu...eğer bir sorun yaşarsan , muhatap olacak kimse yok....Müşter Himetleri diye bir şey yok...Satış sonrası hizmet çok kötü...

    Kullandığımız cihazlarda bir problem çıkmasın diye dua etmekten başka çare yok...

  5. #5
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-06-2006
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    61
    Mesajlar
    1,001
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    224737

    d smart işte ne yapacaksın katlanmak zorundasın digiturk üyesiyim sorunum olduğu zaman aynı gün icerisinde hallettiler

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    4,663
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    10068

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi hedo Mesajı Göster
    geçmiş olsun @cefriohm...arızanın tam Turnuvaya denk düşmesi büyük şanssızlık olmuş...

    d-smart'ın en büyük zaafı işte bu...eğer bir sorun yaşarsan , muhatap olacak kimse yok....Müşter Himetleri diye bir şey yok...Satış sonrası hizmet çok kötü...

    Kullandığımız cihazlarda bir problem çıkmasın diye dua etmekten başka çare yok...
    Evet üstad aynen söylediğiniz gibi.. bir yıl önce next marka 20 çıkışlı multiswitch almıştım..Arızalandı..Teknik servis hiç tamir işi ile uğraşmıyor..Aynı gün hemen yenisini vermiş..bozuk olan kendisinde kalmış..Anlayış meselesi..uzun zamanda kaybeden dsmart olur..

  7. #7
    Senior Member
    Giriş Tarihi
    08-12-2004
    Mekan
    60 Tokat
    Yaş
    34
    Mesajlar
    592
    Üye No
    49834

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi u.ucurum Mesajı Göster
    d smart işte ne yapacaksın katlanmak zorundasın digiturk üyesiyim sorunum olduğu zaman aynı gün icerisinde hallettiler
    20 ytl yide almışlardır bişi yapmadan

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    4,663
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    10068

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi KaanUs Mesajı Göster
    20 ytl yide almışlardır bişi yapmadan
    Aynı gün sorunu çözseler ben 20 ytl ye razıyım. 34 gündür bekliyorum..daha ne kadar bekleyeceğim belli değil..

  9. #9
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    09-12-2005
    Mekan
    10 Balıkesir
    Mesajlar
    97
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    163768

    aynası yaptığı iştir kişinin daha önce ne yaptı ise gene aynısı yapar d-zmart

  10. #10
    Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    210
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    413284

    Smartcard

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi cefriohm Mesajı Göster
    Arkadaşlar elimdeki D-Smart arızalandı..(sadece Dsmart kendi kanalları çekmiyordu) ..M.Hizmetleri beni bir yere yonlendirdi..Servis dediki..Bu next cihaz biz goldmaster bakıyoruz. bunun uzerine ben Next cihaza bakan başka bir yere goturdum..Dedilerki cihaz sağlam, kart bozuk..Bu işlemler 10 gün sürdü..Sadece kartı genel merkeze istediler.gönderdim..10 gün sonra aradılar..Sizin kart arızalanmış..1 hafta içinde ücretsiz yeni kart gonderilecek..dediler.1 hafta daha geçti hala kart gelmedi..aradım aynı cümleyi tekrar ettiler...Sizin kart arızalanmış..1 hafta içinde ücretsiz yeni kart gonderilecek..33 gün oldu ben hala dsmart izleyemiyorum..
    Ben 1 yıl once Digiturk kartım bozulmuştu..Digiturk bayrampaşa Bayii 1 günde kartı değiştirdi ve aktif etmişti.
    Hakikaten anlayış farkı..Müşteri memnuniyeti açısından çok fark var..
    Kartın neden arıza yaptığına dair bilgiyi de arkadaşlarla paylaşırsanız sevinirim.Ya da durun bu bilgiyi ben paylaşayım.



    Saygılarımla

  11. #11
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    8,982
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    365446

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi snoopboy85 Mesajı Göster
    Kartın neden arıza yaptığına dair bilgiyi de arkadaşlarla paylaşırsanız sevinirim.Ya da durun bu bilgiyi ben paylaşayım.



    Saygılarımla
    aslında konu açıldıgında kart durduk yere bozulmaz illegal kullanım vardır diyecektim :):):) araştırmanızdan dolayı sizi tebrik ederim.

  12. #12
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    29-10-2007
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,014
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    395103

    Buna anlayış ve kalite farkı diyelim D-smart böle giderse başını daha çok taştan taşa vurur.:crashs:

  13. #13
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    08-04-2004
    Mekan
    34 İstanbul
    Yaş
    50
    Mesajlar
    4,663
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    10068

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi snoopboy85 Mesajı Göster
    Kartın neden arıza yaptığına dair bilgiyi de arkadaşlarla paylaşırsanız sevinirim.Ya da durun bu bilgiyi ben paylaşayım.



    Saygılarımla
    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi badtempered Mesajı Göster
    aslında konu açıldıgında kart durduk yere bozulmaz illegal kullanım vardır diyecektim :):):) araştırmanızdan dolayı sizi tebrik ederim.
    Arkadaşım benim d-smart bir aydır kapalı idi..yani elektriğe takılı değildi.Bir kenarda duruyordu...Kart bloke olur korkusundan Dream ile izlemiyordum.(cccam ile sorunsuz izlendiğini fakat ayda bir de olsa bloke olduğu her yerde yazıyor).birçok forum sayfasında uyarılar var zaten..Benim dsmartta Ekranda hiçbir yazı çıkmıyor.D-smart kanalları açmıyor.. diğer kanallarda sorun yok..Sadece ATV izlemek için çıkarttım böyle bir sorun oldu...Zaten D-Smart yetkilileri durumu inceleyip Kullanıcı hatası yok..ücretsiz değişim yapacağız diye 3 defa soyledi..Ama çalışma sistemleri çok yavaş ve kötü.
    Gelelim sizin link olarak benim taa ocak ayında açtığım konuyu bişeyler ima ederek, beni suçlamanız çok ayıp..Zaten Kartı ücretsiz değiştiriyorlar..Siz dsmart bayii veya dsmart fun club üyesi olabilirsiniz fakat bu benim 35 gün boyunca mağdur olmamı engellemiyor.Bakıyorumda biriniz hakim , diğeriniz şahitlik yapıp hemen karar vermişiniz..Burada yazdığım şikayetlerin kat kat fazlasını karşıma çıkan m.hizmetleri yetkilisine söylüyorum..(hatta bugün dedimki. çıkmaz ayın başına kartı alabilirmiyiz dedim)
    Düzenleyen cefriohm : 01-07-2008 at 00:20

  14. #14
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    8,982
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    365446

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi cefriohm Mesajı Göster
    Arkadaşım benim d-smart bir aydır kapalı idi..yani elektriğe takılı değildi.Bir kenarda duruyordu...Kart bloke olur korkusundan Dream ile izlemiyordum.(cccam ile sorunsuz izlendiğini fakat ayda bir de olsa bloke olduğu her yerde yazıyor).birçok forum sayfasında uyarılar var zaten..Benim dsmartta Ekranda hiçbir yazı çıkmıyor.D-smart kanalları açmıyor.. diğer kanallarda sorun yok..Sadece ATV izlemek için çıkarttım böyle bir sorun oldu...Zaten D-Smart yetkilileri durumu inceleyip Kullanıcı hatası yok..ücretsiz değişim yapacağız diye 3 defa soyledi..Ama çalışma sistemleri çok yavaş ve kötü.
    Gelelim sizin link olarak benim taa ocak ayında açtığım konuyu bişeyler ima ederek, beni suçlamanız çok ayıp..Zaten Kartı ücretsiz değiştiriyorlar..Siz dsmart bayii veya dsmart fun club üyesi olabilirsiniz fakat bu benim 35 gün boyunca mağdur olmamı engellemiyor.Bakıyorumda biriniz hakim , diğeriniz şahitlik yapıp hemen karar vermişiniz..Burada yazdığım şikayetlerin kat kat fazlasını karşıma çıkan m.hizmetleri yetkilisine söylüyorum..(hatta bugün dedimki. çıkmaz ayın başına kartı alabilirmiyiz dedim)
    iyi günler
    şahitlik yapma gibi bir terbiyesizlik yapmam.

    ama açtıgınız konuya uzaktan bir bakınız.

    bildigim kadarıyla nds kart da kart belli bir süre güncellenmeyince bu tip sorun çıkartıyormuş

    tabi bu kullanıcı hatası sayılmaz tabi ama makina geldiginde fişi takılı tutun derim size

    saygılarımla

  15. #15
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-04-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2,787
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    10616



    Buraya başınızdan geçen olayı yazarak mail atın,ve küfür hariç içinizden geçen şeyleri ilave edin,maili göndermeden önce txt veya word dosyasına kopyasını alın,24 saat içinde cevap gelmezse tekrar mail atın,12 saat içinde yine cevap gelmezse o yazdıklarınıza içinizden gelenleri biraz daha ilave ederek bir mail daha atın,3.maile gerek kalmayabilir büyük ihtimalle telefon ederler o yüzden sadece cep telefonunuzu yazın (her zaman ulaşmaları için) telefonda sakin davranmayın en az maildeki ilaveleriniz kadar asabi olun kesin kelimelerle konuşun "bu işi artık çözün" " yarın uydu cihazım elimde olsun" vs...kesinlikle telefondakinin sizi bastırmasına izin vermeyin hep ipleri elinizde tutun sürekli üstte olun.
    Bu dediklerimi hemen bu yazımı okur okumaz uygulamaya sokun,3-4 gün içinde işininizin hal edilme ihtimali %99
    olacaktır.
    Saygılarımla,herkes deneyebilir,neden böyle yazdığımı bazıları çok iyi anlayacaktır...

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2007
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    2,170
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    316814

    Peki arkadaşlar konuyla belki alakalı değil ama bir soru da ben sorabilir miyim? Müşteri yani kullanıcı hatası olursa ne oluyor? yeni kart vermiyorlarmı? yoksa ayrıca başka bir ücret mi talep ediyorlar?

    Bir arkadaşımdan duymuştum, kartı denemek amacıyla başka bir cihazlarda test etmeğe kalkmış kart bloke olmamış yanmış , böyle bir durum söz konusu olablir mi?

    Kartın illegal kullanma durumlarında, kartın başına bir şey gelirse, kısacası sizin başınızı bu konuda ağrıtıyorlar mı?

    Vereceğiniz cevaplar bir çok arkadaşımıza emsal teşkil edeceğinden, kullanıcılar bu konuda nasıl davranmaları gerektiğini bilinçlenecektir, Saygılarımla..
    Düzenleyen ygurbuz : 01-07-2008 at 06:21

  17. #17
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-07-2007
    Mekan
    35 İzmir
    Mesajlar
    8,982
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    365446

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ygurbuz Mesajı Göster
    Peki arkadaşlar konuyla belki alakalı değil ama bir soru da ben sorabilir miyim? Müşteri yani kullanıcı hatası olursa ne oluyor? yeni kart vermiyorlarmı? yoksa ayrıca başka bir ücret mi talep ediyorlar?

    Bir arkadaşımdan duymuştum, kartı denemek amacıyla başka bir cihazlarda test etmeğe kalkmış kart bloke olmamış yanmış , böyle bir durum söz konusu olablir mi?

    Kartın illegal kullanma durumlarında, kartın başına bir şey gelirse, kısacası sizin başınızı bu konuda ağrıtıyorlar mı?

    Vereceğiniz cevaplar bir çok arkadaşımıza emsal teşkil edeceğinden, kullanıcılar bu konuda nasıl davranmaları gerektiğini bilinçlenecektir, Saygılarımla..
    kart yanmaz,bloke olur.

    böyle bir şey var.Arkadaşınız bunu yaptıktan sonra müşteri hizmetlerini aradıgında kartı yollamalarını istiyecekler ve daha sonra 100 ytl kart onarım ücreti talep edicekler....

  18. #18
    Banned Member
    Giriş Tarihi
    29-10-2007
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    2,014
    Kan Grubu
    B Rh ( + )
    Üye No
    395103

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi ygurbuz Mesajı Göster
    Peki arkadaşlar konuyla belki alakalı değil ama bir soru da ben sorabilir miyim? Müşteri yani kullanıcı hatası olursa ne oluyor? yeni kart vermiyorlarmı? yoksa ayrıca başka bir ücret mi talep ediyorlar?

    Bir arkadaşımdan duymuştum, kartı denemek amacıyla başka bir cihazlarda test etmeğe kalkmış kart bloke olmamış yanmış , böyle bir durum söz konusu olablir mi?

    Kartın illegal kullanma durumlarında, kartın başına bir şey gelirse, kısacası sizin başınızı bu konuda ağrıtıyorlar mı?

    Vereceğiniz cevaplar bir çok arkadaşımıza emsal teşkil edeceğinden, kullanıcılar bu konuda nasıl davranmaları gerektiğini bilinçlenecektir, Saygılarımla..
    Benim bildiğim veriyorlar ama Digiturk kadar hızlılar mı onu bilemem. Bir araştırmanız lazım.

  19. #19
    Member
    Giriş Tarihi
    22-01-2008
    Mekan
    34 İstanbul
    Mesajlar
    210
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    413284

    ...

    Alıntı Orijinal Mesaj Sahibi cefriohm Mesajı Göster
    Arkadaşım benim d-smart bir aydır kapalı idi..yani elektriğe takılı değildi.Bir kenarda duruyordu...Kart bloke olur korkusundan Dream ile izlemiyordum.(cccam ile sorunsuz izlendiğini fakat ayda bir de olsa bloke olduğu her yerde yazıyor).birçok forum sayfasında uyarılar var zaten..Benim dsmartta Ekranda hiçbir yazı çıkmıyor.D-smart kanalları açmıyor.. diğer kanallarda sorun yok..Sadece ATV izlemek için çıkarttım böyle bir sorun oldu...Zaten D-Smart yetkilileri durumu inceleyip Kullanıcı hatası yok..ücretsiz değişim yapacağız diye 3 defa soyledi..Ama çalışma sistemleri çok yavaş ve kötü.
    Gelelim sizin link olarak benim taa ocak ayında açtığım konuyu bişeyler ima ederek, beni suçlamanız çok ayıp..Zaten Kartı ücretsiz değiştiriyorlar..Siz dsmart bayii veya dsmart fun club üyesi olabilirsiniz fakat bu benim 35 gün boyunca mağdur olmamı engellemiyor.Bakıyorumda biriniz hakim , diğeriniz şahitlik yapıp hemen karar vermişiniz..Burada yazdığım şikayetlerin kat kat fazlasını karşıma çıkan m.hizmetleri yetkilisine söylüyorum..(hatta bugün dedimki. çıkmaz ayın başına kartı alabilirmiyiz dedim)

    Şikayetvar.com adresinde linkinde D-Smart'ın illegal kullanımı ile ilgili bir cevap metnidir.

    "D-Smart tarafından iletilen yayınlar üzerinde gerek D-Smart Dijital Platformunun ve gerekse Yayıncı Kuruluşların maddi ve manevi fikri mülkiyet hakları bulunmaktadır. Bu yayınların tanımlanan mecralar dışında izlenmesi bahsi geçen fikri mülkiyet haklarının ihlali anlamına gelmektedir. Bu çerçevede D-Smart uyumlu uydu alıcıları ile birlikte verilen Smartkart'ların hukuka aykırı bir şekilde kullanımı uydu alıcısı içerisinde ve smartkart üzerinde bulunan yazılım ve teknik unsurlarla engellenmek zorundadır. NDS tarafından hazırlanarak D-Smart uyumlu uydu alıcıları üzerine yüklenen ve uydu aracılığıyla da kontrol edilen yazılımlar nedeniyle Smartkart'ın başka bir uydu alıcısında kullanımı veya smartkart üzerinde oynama yapılması kartın bloke olmasına ve kullanılamaz hale gelmesine neden olmaktadır. Bu nedenle, bu gibi teşebbüsler nedeniyle oluşan zarardan Şirketimizin sorumlu tutulması beklenmemelidir."

    Sizin bu sitede daha önce yazdıklarınız aslında bir ispattır ama bu kadar küçük şeylerle uğraşmayacaklarına emin olun ve içiniz rahat olsun...

  20. #20
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    13-04-2004
    Mekan
    35 İzmir
    Yaş
    46
    Mesajlar
    2,787
    Kan Grubu
    0 Rh ( + )
    Üye No
    10616

    Arkadaşım yukarıda belirttiğin site ve buna benzer bir site daha var sözde sorunları muhattaplarıyla buluşturuyor fakat sonuç sıfır sadece bu konu ile ilgili değil her tür sorunlarda firmaların verdiği cevaplar standart otomatiğe bağlamışlar kopyala yapıştır mantığıyla çalışıyor o siteler vasıtasıyla çok az kişi çözüme ulaşmıştır,ben çok takip ediyorum ama inanın hiç bir işe yaramıyorlar,herhangi bir durumda haksızlığa uğradığınızı inanıyorsanız (genel olarak söylüyorum) ilk önce firmanın kendisine başvurun olumlu yanıt alamazsanız ve elinizde resmi belgeler varsa hiç düşünmeden ilçelerdeki tüketici heyetlerine gidin gerekirse yargıya taşıyın hiç korkmayın bu tür olaylar sık sık başımıza geliyor vatandaş olarak suçlu biziz haklarımızı aramıyoruz en ufak haksızlıkta "aman sende"ci olmazsak biz karlı çıkarız,konu dağıldı biraz ama bunları her fırsatta söylemek istiyorum tüketici olarak çok mağdur ediliyoruz ve buna hiç karşı çıkmıyoruz.

2 sayfadan, 1. sayfa 12 SonSon

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı