Uydumarket Banner  

Gösterilen Mesajlar: 20 mesajdan 1 ile 20 arası

Konu: Favorites oluşturmada problem

  1. #1
    Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2004
    Mekan
    04 Ağrı
    Mesajlar
    50
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1727

    Favorites oluşturmada problem



    merhaba arkadaşlar,

    Cihazım topfield 300 cipro geçenlerde topfield ın en son yazılımını yükledim. Cihazı resetledikden sonra uyduları buldurdum ve sonra favorileri oluşturdum. Favoriler bölümünde kanalları sayfa sayfa tarayınca aşağıya iniyor yatay beyaz çizgi ama yukarıya çıkmıyor acaba bu problemin sebebi nedir? böyle problemle karşılasan kimse var mı? :crashs:

  2. #2
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Hemen ben de bir soru sorayım. Menüde Favori kanallara girişte şifre soruyor. Bunu nasıl kaldırabilirim.

  3. #3
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    Selam sevgili pdk54, Sözünü ettiğin problemle ben hiç karşılaşmadım...



    Sevgiler...

  4. #4
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    Sevgili troia, 2606'yı tuşla bakalım ne olacak...:D:



    Sevgiler...

  5. #5
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    New Icon10

    Favori kanallarda şifre sormasını iptal etmek istiyorsan, Sistem ayarları menüsüne gir, Ebeveyn kontrolü yazan seçenekten şifreyi kaldırabilirsin...



    Sevgiler...

  6. #6
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Teşekkürler üstad. Seni görmek ne güzel yahu :)

  7. #7
    Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2004
    Mekan
    04 Ağrı
    Mesajlar
    50
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1727

    arkadaşalar olmuyor işte napabilirim. Fav tuşuna basıyorum orda (atıyorum) müzik, haber, film gibi yazılar oluşturmuşum bunun içinede o kannalları ekliyorum. Aşağıya iniyor fakat yukarıya çıkmıyor olmuyor işte napacam

  8. #8
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Maracaibo üstadım; favori kanallar derken kumandadaki fav tuşundan bahsetmiyorum. Menüden favori kanalları düzenleye girdiğimde şifre soruyor. O iptal olabilir mi.

  9. #9
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    Sevgili pdk54, Kusura bakma dediğim gibi böyle bir problemle karşılaşmadığım için sana yardımcı olamıyorum, umarım bu konuda bir bilgisi olan diğer topfield kullanıcısı arkadaşlar sorununa yardımcı olacak 1-2 şey yazar...

    Sevgili troia, Dediğim gibi ebeveyn menüsünden diğer tüm menülerdeki kısıtlamaları kaldırabilirsin...:wave:



    Sevgiler...

  10. #10
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    İyi de zaten kısıtlamalar kaldırılmış. yok yanee :)

  11. #11
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    Yaaw kısıtlama yoksa (sen receivera şifre sor demiyorsan) sana niye şifre sorsunki, Eve gidince 1 daha bak...:D:



    Sevgiler...

  12. #12
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Yahu wallahi de billahi de soruyor meret. :) Alla alla yalan mı atçez yane

  13. #13
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    New Icon10

    Senin receiver nezle :eyecrazy: olmuş, eve gidince bir reset at (fabrika ayarlarına döndür) geçer...



    Sevgiler...

  14. #14
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Hehehe walla eve gidince yaparım bak. Ama setedit programıyla tekrar yükledikten sonra yine aynı duruma gelmez mi?

  15. #15
    Honorary Moderator
    Giriş Tarihi
    12-11-2003
    Yaş
    58
    Mesajlar
    3,302
    Kan Grubu
    0 Rh ( - )
    Üye No
    7

    New Icon7

    Öyle bir durum olursa, Cihazı resetledikten sonra seteditle cihazdan yeni bir setting al, eski setting dosyandan kanalları yeni setting dosyana import et.OK.



    Sevgiler...

  16. #16
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    16-12-2003
    Mekan
    17 Çanakkale
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5,824
    Kan Grubu
    A Rh ( - )
    Üye No
    26

    Hehhehe anladım. Peki kanalları yeni dosyana import et demişsiniz. Bunu nasıl yapıcam. (Yahu bir tek şifre soruyor diye bir sürü sordum hee) Saygılar...
    Düzenleyen Troia : 10-02-2004 at 14:59

  17. #17
    Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2004
    Mekan
    04 Ağrı
    Mesajlar
    50
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1727

    arkadaşlar merhaba,
    Bu sorunuma çözüm bulamadım bugün reciever a en son güncellemeyi yüklicem eger olursa haber vercem hepinize iyi günler iyi çalışmalar

  18. #18
    Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2004
    Mekan
    04 Ağrı
    Mesajlar
    50
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1727

    arkadaşlar yeni yazılımı yükledim fakat değişen bir şey olmadı aksam makineeyi resetleyip tekrar denicem bakalım bu sefer nolacak.

  19. #19
    Advanced Member
    Giriş Tarihi
    17-12-2003
    Mekan
    Türkiye Dışı / Other Country
    Mesajlar
    3,465
    Üye No
    78

    hım degısık bır arıza ama sonucu zaten arkadas yazmıs....ebeveynı sıfre yazıldıktan sonra sıfre soracak yerlerı kendın tayın edersın...
    favorı bahsettıgın problem hıc denk gelmedı..bır temmus son yazılımdan bır oncekını yukle bakalım sonuc nasıl olacak..sonra fabrıka ayarına dondurmeyı unutma..

  20. #20
    Member
    Giriş Tarihi
    05-02-2004
    Mekan
    04 Ağrı
    Mesajlar
    50
    Kan Grubu
    A Rh ( + )
    Üye No
    1727

    arkadaşlar benim sorumnum nolcak dün makineyi resetledim tekrar kanalları yükledim ve tekrardan favori oluşturdum ama değişen hiçbieşey olmadı aynı tas aynı hamam


Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuda cevap yazamazsınız
  • Eklenti yapamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
  • BB Kodları Açık
  • Smiley'ler Açık
  • Resim Kodları Açık
  • Video Kodları Açık
  • HTML Kodları Kapalı